خاکسپاری با لدر +عکس

فروردین ۱۴۰۳

مراسم خاکسپاری برای احترام گذاشتن به مردگان انجام می گردد و معمولا در هر قوم و سنتی به یک سبک خاص این کار انجام می گردد. در میان مسیحیان خودرویی تابوت را تا مزار آورده و سپس ان را داخل زمین قرار می دهند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، مراسم خاگسپاری معمولا با سبک خاصی انجام می گردد و مردگان دارای احترمی ویژه می باشند اما چندی پیش در انگلستان مراسمی جالب و البته عجیب برگزار شد و در آن لدر نقش اول را ایفا می کرد.

“بیلی جونز” یک راننده قدیمی لدر است که به مدت ۴۰ سال در این شغل حضور داشت. او در طول زندگی کاری اش علاقه خاصی به لدرش داشت به طوری که حاضر نشد پس از بازنشستگی نیز ان را فروخته و خرج زندگی اش کند.

این مرد چندی پیش در سن ۸۳ سالگی جانش را از دست داد و البته مراسمی جالب برای او برگزار کردند. خانواده او تصمیم گرفتند پدرشان را با لدر به مراسم خاک سپاری ببرند تا این وسیله محبوبش نیز در انی مراسم شرکت داشته باشد.

دختر او در مورد این حرکت گفته است، پردشان همیشه دوست داشت تا با لدر کشته شود یا اینکه با این وسیله به مراسم برده شود. این مراسم که به خاکسپاری لدری مشهور شده است به عنوان یکی از جالب ترین مراسم های خاکسپاری دنیا شناخته می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.