خبرهای ضد و نقیض درباره تعهد به ریاست حداد

تاریخ انتشار: ۷ February 2016 | 9:35 am

خبرهای ضد و نقیض درباره تعهد به ریاست حداد
 

 خبری دال بر اخذ تعهد از اعضای فهرست ائتلاف اصولگرایان منتشر شد که پس از ورود به مجلس به ریاست حدادعادل رای دهند. خبری که از چند مرجع تکذیب شد.

به گزارش ممتاز نیوز،روزنامه شرق به نقل از خبرگزاری صراط در شماره روز شنبه ۱۷ بهمن ماه خود چنین نوشته بود: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اعضای ائتلاف اصولگرایان تعهد داده‌‌اند تا در انتخابات ریاست مجلس دهم به غلامعلی حداد‌عادل رأی دهند.

این موضوع تا جایی پیش رفته که عملا ائتلاف مذکور را از یک ائتلاف همه‌گیر اصولگرایی خارج کرده و صرفا بخش کوچکی از نیروهای سیاسی اصولگرا را در بر می‌گیرد. اشتراک افرادی که در فهرست نهایی قرار می‌گیرند، عزم آنها برای ریاست حداد عادل است و گفته می‌شود برای این کار، اعضای این ائتلاف، به صورت جداگانه، «تعهد» داده‌اند.لیست ائتلاف اصولگرایان، در نهایت  با فشار و میدان‌داری عده محدودی از اصولگرایان بسته شده و به‌همین‌دلیل در اسامی منتشرشده در رسانه‌ها، جای خالی بسیاری  از چهره‌های سرشناس اصولگرا به چشم می‌خورد. گفته می‌شود این افراد با واسطه‌گری زاکانی و نزدیکانش برای انتخاب حدادعادل به ریاست مجلس هم‌قسم شده‌اند.

حداد عادل اما روز گذشته این خبر را  کذب برشمرد و گفت: به نظر می‌رسد وحدت اصولگرایان بعضی را چنان نگران کرده که به دروغ پراکنی روی آورده‌اند و این نشان از درستی مسیر وحدت است.

امروز هم محمدنبی حبیبی عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طرح موضوع گرفتن تعهد از اعضای ائتلاف برای ریاست حدادعادل را خبرسازی رسانه ای و یک اقدام شیطنت آمیز بیان کرد و افزود: آنهایی که دست به شایعه پراکنی و اخبار دروغ و کذب می‌زنند با ائتلاف اصولگرایان مخالف هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.