خبر روز: قطع شبکه‌های ایران ؛ نشانه وحشت غرب ازحقانیت ایران، چهارشنبه ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

وزیر کشور گفت: برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای صدا و سیما نشان می‌دهد عاملان این اقدام از صدا و حقانیت انقلاب اسلامی iبه شدت iبه وحشت افتاده‌اند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر  مصطفی محمدنجار در پایان جلسه امروز هیات دولت درجمع خبرنگاران با اشاره iبه برخورد دوگانه غرب  افزود: حرف‌هایی که آنها درباره آزادی بیان و بیان آزاد می گویند در حالی است که می‌خواهند جلوی صدای ملت ایران را بگیرند.
وی اضافه نمود: این کار در فضای رسانه‌ای و مردم جهان تحریک بیشتری ایجاد می‌کند تا صدای ملت ایران را از راه‌های دیگر بشنوند.
محمد نجار در پاسخ iبه پرسشی درباره واگذاری امور استخدامی افراد iبه وزارت کشور که اخیرا در معاونت راهبردی ریاست جمهوری تصویب شد،‌گفت: قرار شد بعضی امور نقل و انتقالات ، ماموریت‌ها و استخدامی‌های دولت دراختیار استانداران باشد تا روان‌تر انجام شود.
محمدنجار گفت: در این باره بخشی از اختیارات را iبه ما واگذار نموده اند که در حال پیگیری موضوعات واگذار شده هستیم البته بخشی از کارها نیز انجام شده است.

اصلاح قانون انتخابات ، مغایر تفکیک قواست
وزیر کشور در پاسخ iبه سوال یک از خبرنگاران در باره اصلاح قانون انتخابات گفت: بر اساس قانون اساسی ، کار اجرایی بر عهده قوه مجریه است و در ۳۰ سال گذشته نیز وزارت کشور انتخابات را برگزار نموده است.
مصطفی محمدنجار در پایان جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ iبه پرسشی درباره تشکیل کمیته ای برای برگزاری انتخابات افزود:‌ در دوره اخیر نیز انتخابات داشتیم که بسیار خوب و باشکوه برگزار شد بنابراین در آستانه انتخاباتی که در سال ‌آینده خواهیم داشت مطرح نمودن این بحث‌ها ضرورتی ندارد.
محمدنجار گفت: برای صحبت‌های اساسی انتخابات باید مدل تعیین  و سپس بررسی آن در مجلس آغاز شود.
وی در پاسخ iبه پرسشی که آیا نیازی iبه اصلاح قانون در این باره وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم این موضوع با اصل تفکیک قوا و قانون اساسی مغایرت دارد و iبه نظر من شورای نگهبان این موضوع را رد می‌کند.
وزیر کشور افزود:‌ هرچه قانون باشد و مجلس تصویب و شورای نگهبان تائید کند اجرا می‌کنیم اما نظر ما iبه عنوان مجری این است که این iبه مصلحت نمی باش و با نظارت شورای نگهبان و نیز قانون اساسی مغایرت دارد.
مصطفی نجار اضافه نمود:‌ فعالیت‌های خود را در ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات در پیش رو آغاز نموده ایم ، طبق جدول وقت بندی تهیه شده همکاران ما مانند دوران پیش کار خود را پیش می‌برند و امیدواریم بموقع و با هماهنگی‌ با مراجع ذی‌صلاح کارها  صورت گیرد .
وی در پاسخ iبه پرسش دیگری که اگر قانون در مجلس تصویب شود آیا در انتخابات سال ۹۲ اجرا می‌شود، گفت:‌ باید این پرسش را از دوستان بپرسید.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.