خبر روز: پنجمین شکست پرسپولیس،این بار درکویر/پیروزی ملوان وسایپا، پنجشنبه ۴ آبان ۹۱

این خبر امروز پنجشنبه ۴ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری ایسنا،درادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان iبه مصاف هم رفتند که در پایان این نارنجی‌پوشان میزبان بودند که با نتیجه ۲ بر یک حریف پرستاره خود را شکست دادند.

** نیمه اول
در دقایق ابتدایی بازی مس کرمان بازی را در اختیار داشت و روی دروازه پرسپولیس فشار آورد اما پس از آن پرسپولیسی‌ها روی ضد حمله مالک موقعیتی شدند که با اشتباه مهاجم پرسپولیس از دست رفت.
در ادامه بازی پرسپولیسی‌ها مالک موقعیت دیگری شدند که محمد نوری نتوانست موفق عمل کند و شوت او از بالای دروازه iبه خارج رفت.

در دقیقه ۱۶ بازی مس کرمان روی پاس گل غلامرضا عنایتی که با سر ارسال نمود و ضربه مصطفی شجاعی که در شرایط نامناسبی زده شد توانست دروازه نیلسون برزیلی را باز کند.

در دقیقه ۳۱ بازی سانتری از سمت چپ دروازه پرسپولیس انجام شد و شجاعی تلاش نمود تا خودش و تیمش را دو گله کند اما این بار ناکام ماند.

در دقیقه ۴۴ بازی مهدی مهدوی‌کیا توانست از روی یک ضربه ایستگاهی iبه صورت مستقیم دروازه تیم مس کرمان را باز کند.

*** نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها iبهتر از مس این نیمه را آغاز نموده بودند اما در خلق موقعیت آنچنان موفق نبودند. در دقیقه ۵۹ حسین ماهینی در سمت چپ دفاع مس حرکت نموده بود وارد محوطه جریمه شد و سعی داشت با انداختن خود روی زمین برای تیم خود پنالتی بگیرد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد و همین توپ در بازگشت iبه ضد حمله مس تبدیل شد که شوت بسیارزیبا و مهار نشدنی مصطفی شجاعی این توپ را تبدیل iبه دومین گل کرمانی‌ها نمود.

شاگردان ژوزه برای جبران دوباره عقب‌ افتادگی رو iبه توپ‌های بلند آورده بودند. در دقیقه ۶۹ هادی نوروزی می‌توانست در موقعیتی تقریبا تک iبه تک دروازه مس را باز کند اما شوت او با تکل iبه موقع مدافع مس بازگشت داده شد.

دو دقیقه بعد کریم انصاری فرد در یک موقعیت مشابه می‌توانست گل تساوی پرسپولیس را iبه ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه شهدادنژاد iبه خارج رفت.

در دقیقه ۷۵ غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان iبه جای رضا نورمحمدی و محمد نوری وارد زمین شدند تا ژوزه نشان دهد iبه هیچ وجه نمی‌خواهد در این بازی ا متیازی از دست دهد. اما این تعویض‌ها نیز برای پرسپولیس سودی نداشت تا بازی با همین نتیجه iبه سود مس iبه پایان برسد.

مس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و پرسپولیس که روند خوبی را آغاز نموده بود ۱۴ امتیازی ماند.

سایپا هم در خانه با یک گل نفت آبادان را شکست داد. اسحاق سبحانی (۵۲) تک گل سایپا را iبه ثمر رساند.

راه آهن در خانه با یک گل مغلوب ملوان شد. جلال رافخایی (۳۴) برای ملوان گلزنی نمود تا احمدزاده سومین پیروزی پیاپی خود را با ملوان کسب کند.

 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.