خبر غافلگیر کننده: دعوت از کریستوفر نولان برای کارگردانی جدیدترین قسمت مجموعه فیلم «جیمزباند»

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

“کریستوفر نولان” فیلم‌ساز غیرمتعارف سینما برای کارگردانی قسمت بعدی مجموعه فیلم «جیمزباند»، از سوی تهیه‌کنندگان فیلم دعوت به همکاری شد.

به گزارش فارس، این فیلم‌ساز ضمن موافقت با این دعوت، همکاری خود را مشروط به خواندن فیلم‌نامه قسمت جدید آن کرده است.

این در حالی است که کمپانی کلمبیا، “جان لوگان” فیلم‌نامه‌نویس سرشناس را مامور نگارش فیلم‌نامه دو قسمت جدید این مجموعه فیلم کرده است.

هنوز معلوم نیست “لوگان” به صورت همزمان فیلم‌نامه بیست و پنجمین و بیست و چهارمین قسمت این مجموعه فیلم را می‌نویسد یا خیر.

گفته می‌شود قصه این دو فیلم در ارتباط نزدیک و مستقیم با یکدیگر است و به همین دلیل، باید توسط یک نفر نوشته شود.

از آن جا که قصه این دو قسمت به یکدیگر مربوط است، پیش‌بینی می‌شود کارگردان آن هم فرد واحدی باشد.

به این ترتیب، اگر “کریستوفر نولان” کارگردانی بیست و چهارمین قسمت «جیمزباند» را قبول کند، کارگردانی قسمت بیست و پنجم آن را نیز باید به عهده بگیرد.

“دانیل کریگ” بازیگر نقش مامور در صفر هفت، مدتی قبل قرارداد بازی در سه فیلم جیمز باندی دیگر را امضا کرد. او از این که “نولان” کارگردانی دو قسمت بعدی فیلم را به عهده بگیرد، استقبال کرده است.

تحلیل‌گران و منتقدان سینمایی می‌گویند اگر “کریستو‌فر نولان” جیمز باندهای جدید را کارگردانی کند، باید منتظر یک «جیمزباند» تازه در روی پرده سینماها بود.

این در حالی است که چند قسمت آخر این مجموعه فیلم با بازی “دانیل کریگ”، دست به احیای آن زده شد و با فاصله‌گیری از اکشن و ماجراجویی‌، قصه‌هایی تلخ و سیاه را به نمایش گذاشته اند.

“کریستوفر نولان” با کارگردانی سه‌گانه مجموعه فیلم «بتمن»، این قصه کیک استریپی و ابرقهرمانانه را از حالت فانتزی آن درآورد و حال و هوای تازه‌ای به این قصه کلاسیک داد.

منتقدان می‌گویند او با کاراکتر «جیمزباند» و قصه‌های او هم، همین کار را خواهد کرد.

تهیه کنندگان مجموعه فیلم «جیمزباند» می‌گویند قصد دارند هر دو سال یک بار، قسمت تازه‌ای از ماجراجویی‌های این مامور سرویس مخفی انگلیسی را تولید و روانه بازار سینما کنند.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.