خبر فوری: لغو فینال سودآمریکا؛ درگیری مامورین مسلح با بازیکنان تایگر+فیلم

۲۳م آذر ،

خبر فوری: لغو فینال سودآمریکا؛ درگیری مامورین مسلح با بازیکنان تایگر+فیلم

اخبار فوتبال جهان : فوتبال آمریکای جنوبی شب کابوس واری را با لغو فینال جام قاره سپری کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین پس از آنکه تیم تایگر آرژانتین از حضور در نیمه دوم سرباز زد،سائوپائولو قهرمان کاپ آمریکای جنوبی شد.

 تیم آرژانتینی مدعی شده که در بین دو نیمه توسط مامورین مسلح برزیلی مورد تهدید قرار گرفته است.

دو تیم نیمه اول را با برتری دو بر صفر سائوپائولو به پایان رساندند.اما در نیمه دوم تیم آرژانتینی وارد زمین نشد.اوسس داور شیلیایی ۳۰ دقیقه در انتظار ماند اما پس از آنکه باز هم تیم تایگر حاضر به ورود به زمین نشد،سوت پایان را به صدا درآورد.

سرخی وماسا رییس باشگاه تایگر گفت : ما باید اتفاقی را که رخ داد به همه دنیا نشان دهیم.زخم ها نشانگر مظلومیت ما است.زمانی که به رختکن رفتیم حدود ۱۵ گارد انتظامی آنجا بودند.ما را دوره کردند و بازیکنان را کتک زدند.فوتبال یک ورزش است.اتفاق امروز باید در تاریخ بماند.

مربی تایگر،نسترو گروسیتو ادعا کرد با اسلحه تهدید شده : در بین دو نیمه یک مرد غول پیکر با اسلحه به رختکن آمد.بازیکنان من به مدت ۱۵ دقیقه با محافظین و گارد امنیتی مبارزه کردند.ما می  خواستیم از خودمان دفاع کنیم.

مسئول امنیتی تیم مهمان گفت : این یک تله بود.آن ها منتظر ما بودند.هافبک ما بوتن از ناحیه چشم آسیب دیده.آن ها اسلحه را روی کمر آلبیل گذاشتند و تهدیدمان کردند.گاستون دیاز هم آسیب دیده.این روز سیاه فوتبال برزیل است.ما آمده بودیم تا فوتبال بازی کنیم و برای جنگ پای به این جهنم نگذاشتیم.

داور بازی اوسس در این باره گفت : ما چیزی در این مورد ندیدیم و فقط شرح ما وقع را شنیده ایم.ما صدمات و زخم های بازیکنان آرژانتین را دیدیم اما سبب آن را نه.

روجیریو سنی کاپیتان سائو پائولو گفت : مایه شرم است که فینال جام یک قاره این گونه تمام شود.بازیکنان تایگربسیار خشن فوتبال بازی می کردند.نمی دانم چه اتفاقی در رختکن رخ داده است.اما بازیکنان آرژانتین برای جنگ آمده بودند.

گفتنی است سائوپائولو قهرمان سودآمریکا شد.البته تا زمانی که اتفاقات رخ داده مورد بررسی کامل قرار بگیرند.

بازی رفت با تساوی بدون گل پایان یافته بود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.