خبر نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس دربارهٔ حضور انتخاباتی لاریجانی کذب است

۳۰م دیماه ،

مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظرسنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچیک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز پژوهشهای مجلس این مرکز اعلام کرد: در پی گفتگوی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ، مبنی بر کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی مشترک مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی برای حضور علی لاریجانی در انتخابات ، روابط عمومی مرکز پژوهش‌ها این اظهارات را کذب محض دانست.

بنا بر این گزارش ، روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام نمود که هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

در این اطلاعیه آمده است: بی‌گمان نشر اینگونه خبرها خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است و انتساب خبرها کذب به این مرکز شایسته نیست.

بر اساس این گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر و فراخواندن همگان به تقوای الهی و رعایت پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اختلاف در برهه کنونی ، اعلام می‌دارد که کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آینده نیز در دستور کار این مرکز قرار ندارد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.