خدا برنامه نود امشب را بخیر کند!

برنامه ۹۰ به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور امشب مطابق دوشنبه شب های هرهفته به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بنا بر این گزارش یک منبع آگاه در مورد حاشیه های دیدنی در برنامه امشب نود اظهار داشت: مسمومیت مشکوک بازیکنان پرسپولیس و حواشی زیادی که در اطراف این مساله وجود داشت، امشب به سوژه خبری برنامه نود تبدیل خواهد شد.

وی افزود: برنامه امشب نود در حالی به روی آنتن می رود که شکست تیم پرسپولیس برابر سپاهان و حواشی زیادی که در اطراف این بازی به وجود آمد، خوراک خبری خوبی را برای برنامه عادل فردوسی پور به وجود آورده است.

وی گفت: پس از پایان مسابقه تیم های سپاهان و پرسپولیس شایعاتی در مورد چیز خور کردن بازیکنان تیم پرسپولیس و غش کردن چند بازیکن این تیم مطرح شد و کار به روزنامه های و تیترهای جنجالی کشیده شد، از این رو به نظر می رسد که گزارش های حاشیه ای بازی امشب که از اصفهان ارسال شده، بخش های جالبی را برای بینندگان رقم بزند.

این منبع اگاه اظهار داشت: از طرفی رقم خوردن چهارمین باخت پرسپولیس در این فصل شایعاتی را در مورد اخراج مانوئل خوزه به وجود آورده و به احتمال فراروان محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط خواهد آمد تا در مورد ابهامات زیادی که در اطراف این تیم وجود دارد، اظهار نظر کند.

وی افزود: از دیگر حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس ؛ بلیط فروشی و نحوه ورود تماشاگران است که امشب در گزارش برنامه نود پخش خواهد شد.

وی در ادامه به حاشیه های دیگر برنامه امشب نود پرداخت و اظهار داشت: بازی استقلال با تیم فجر سپاسی نیز با حاشیه تشویق اعتراض آمیز فرهاد مجیدی همراه بود که با واکنش امیر قلعه نویی و فتح الله زاده همراه شد.

وی افزود: یکی از دیگر سوژه ها برنامه امشب منفجر شدن ترقه در ورزشگاه فولادشهر و فرار کمک داور بازی از شدت ترس خواهد بود. این صحنه که به یکی از سوژه های خبری سایت های جهانی هم تبدیل شده بود، قابلیت زیادی برای پرداخت دارد.

بنا بر این گزارش ؛ پایگاه خبری تحلیلی افکار نیوز دوشنبه های هر هفته پیش خبر برنامه ۹۰ را جهت اطلاعات مخاطبان از گزارش های آماده برای پخش در این برنامه به روی خروجی قرار خواهد داد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.