خدا را چه دیدید، شاید من هم روزی در تبریز سرمربیگری کردم

 

علی دایی: شاید من هم روزی در تبریز سرمربیگری کردم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید: خدا را چه دیدید، شاید من هم روزی در تبریز سرمربیگری کردم، اکنون تیم‌های تبریزی مربیان بزرگی دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: تراکتور نتایج خیلی خوبی در هفته‌های گذشته گرفته و این موضوع نشان‌دهنده‌ قدرت این تیم است، بازی خیلی سختی پیش رو داریم و مطمئناً تراکتور با توجه به سابقه‌ درخشانی که دارد و نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر گرفته، حریف سختی برای ما خواهد بود ولی ما هم بلد هستیم چگونه با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.

وی افزود: علی‌رغم نتایج بدی که در هفته‌های گذشته گرفته بودیم خوشبختانه در بازی قبلی توانستیم برد خوبی را به دست آوریم و امیدوارم این پیروزی‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

دایی در خصوص پیروزی پرگل تیمش در دیدار هفته گذشته مقابل ساپیا بیان کرد: مدت‌ها بود که به چنین بردی نیاز داشتیم و با توجه به اینکه بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم ولی پس از این برد نه تنها مغرور نشدیم بلکه از نظر روحی و روانی نیز بسیار آماده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی برای بازی نداریم و تیم ما برای باخت و مساوی به تبریز نیامده و تنها به دنبال پیروزی هستیم چرا که مساوی به درد ما نمی‌خورد.

وی افزود: با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم، مطمئناً برای برد به تبریز آمده‌ایم، تیم ما که سقوط نمی‌کند و تنها یک هدف داریم که آن هم گرفتن سهمیه آسیایی است و این موضوع به برد در بازی بستگی دارد.

سرمربی صبای قم بیان کرد: من همیشه بازی‌های تیم‌های تبریزی را دنبال می‌کردم و در بازی‌های دیگر به جز بازی با خودمان، طرفدار آن‌ها هستم. خدا را چه دیدید، شاید من هم روزی در تبریز سرمربیگری کردم، اکنون تیم‌های تبریزی مربیان بزرگی دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص گروه‌بندی جام جهانی نیز گفت: گروهی که ایران در آن قرار گرفته، آسان‌تر از گروه دیگر است و در گروهی هستیم که سابقه‌ی پیروزی مقابل آن‌ها را داریم. خوشبختانه بازیکنانمان با توجه به توانایی‌هایی که دارند می‌توانند تمام حریفانشان را شکست دهند و امیدوارم مسائل کوچکی که در فدراسیون و وزارت ورزش اتفاق می‌افتد، حل شود و همه‌ مسئولان در پشت تیم ملی باشند.

دایی در خصوص استقبال کم مردم قم از بازی‌های تیم صبا، گفت: باید اساساً یک شهر فوتبالی باشد و نمی‌توان قم را با شهر تبریز مقایسه کرد، ما متأسفانه چه در قم و چه در بیرون از قم بازی کنیم، فرقی برای ما ندارد و از معدود کسانی هم که برای تشویق تیم‌مان به ورزشگاه می‌آیند، تشکر می‌کنم.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.