خدمات امور مشترکان مخابرات واگذار شد

شرکت مخابرات استان تهران، تمامی امور مشترکین مخابرات استان‌های تهران و البرز را به بخش خصوصی سپرد تا از این پس شرکت خدمات اول TCT جایگزین‌ امور مشترکین مراکز مخابراتی شود.
به گزارش فارس، ناصر قدیر کاشانی مدیر عامل خدمات اول اظهار داشت: با واگذاری تمامی مراکز امور مشترکان مخابرات استان تهران به خدمات اول، از این پس تمامی خدمات مراکز مشترکین مخابرات استان تهران توسط خدمات اول TCT انجام خواهد شد.
وی افزود: به این ترتیب از این پس مدیریت و ارائه تمامی خدمات مربوط به امور مشترکان مخابرات استان تهران از جمله فروش تلفن ثابت، ADSL و پهنای باند، فروش مودم و تجهیزات نصب و نگهداری و پشتیبانی فنی و فروش نصب و پشتیبانی فنی IPTV توسط خدمات اول TCT انجام می‌شود.
وی افزود: سرعت عمل در ارائه خدمات و حذف موانع غیر ضروری و روال طولانی مدت اداری و دولتی که موجب سهولت دسترسی مشترکین و متقاضیان به خدمات مورد نیاز می‌شود، ‌بزرگترین تفاوت قابل مشاهده ظرف ماه آینده در ۱۲۰ شعبه شرکت خدمات اول در شهر تهران و البرز است و با حذف تمامی پیمانکاران مراکز مخابراتی، از ابتدای خردادماه تمامی پرسنل مخابرات به تعداد تقریبی ۱۲۶۰ نفر با شرکت خدمات اول TCT قرارداد منعقد کرده‌اند.
قدیر کاشانی با اشاره به بازسازی و نوسازی مراکز مخابراتی تهران گفت: در حال حاضر ۳ مرکز شیخ فضل الله نوری واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، مرکز کلانتری در خیابان گاندی و مرکز قدس در خیابان امیر آباد با بازسازی کامل آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: از این پس ۱۲۰ مرکز مخابراتی استان تهران و البرز از بدنه مدیریتی مخابرات جدا شده و با حضور مدیر جدید به نمایندگی از خدمات اول TCT مدیریت و هدایت خواهند شد؛ از این تاریخ به بعد مراکز مخابراتی به عنوان شعبه خدمات اول TCT مشغول به فعالیت خواهند بود.
وی ادامه داد: از این تاریخ به بعد پرسنل مراکز مخابراتی بعد از طی دوره های آموزش تخصصی در خصوص ارائه هر یک از خدمات، حقوق خود را علاوه بر مبلغ دریافتی قبلی به صورت پورسانتی و براساس میزان کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده دریافت خواهند کرد که با تغییر نظام ساعت مزدی به کارمزدی و حاکم بودن اصل شایسته سالاری برای پرسنل بزودی تغییرات قابل توجهی را در بخش ارائه خدمات مخابراتی شاهد خواهیم بود.
قدیر کاشانی اضافه کرد: هیچگونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت و با توجه به ظرفیت موجود حتی امکان اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر از جوانان جویای کار نیز در این مجموعه وجود دارد.
وی شماره ۸۷۸۷ را به عنوان تلفن دفتر مرکزی و سایت WWW.TCT1.IR به عنوان سایت اطلاع رسانی خدمات اول TCT عنوان کرد و گفت: خدمات اول TCT آمادگی خرید و مشارکت و هرگونه همکاری در زمینه طرح های تجاری و درآمدزا که قابل ارائه در مراکز مخابراتی باشد را از صاحب نظران و متفکران اقتصادی دارد و از همه کارشناسانی که تمایل به همکاری در مجموعه خدمات اول TCT به صورت تخصصی و با ارائه طرح و ایده دارند دعوت به همکاری می کند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.