خدمات بانک مسکن اجری عظیم در پی دارد

۲۳ آبان ،

بینا- خدمات کارکنان بانک مسکن در حوزه خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد از ارزشمندترین خدمات محسوب می‌شود؛ چرا که نوعی آرامش‌بخشی به اقشار جامعه است و نزد خداوند متعال اجری عظیم دارد.
به گزارش تفسیری بینا، ، حجه‌الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد، در نشستی با معاونان مدیریت شعب بانک مسکن در استان خراسان شمالی و جمعی از رؤسای شعب تحت پوشش، با تقدیر از عملکرد بانک مسکن در خانه‌دار کردن مردم، اظهار داشت: سرپناه یکی از نیازهای اولیه و ضروری هر انسان و از دغدغه‌های هر فردی در زندگی روزمره است؛ بنابراین بانک مسکن با ورود به این عرصه و حرکت در این مسیر، خدمت بزرگی انجام داده است.
امام جمعه بجنورد همچنین با استناد به آیات و روایات خاطرنشان کرد: کسانی که در دنیا گره از کار مسلمانی باز کنند، خداوند در آخرت گره از کار آنان خواهد گشود و خدمات بانک مسکن، مصداق عینی این روایت است.
حجه‌الاسلام یعقوبی با اشاره به بعضی احادیث و روایات نقل شده از ائمه اطهار (ع) یادآور شد: امنیت، عدالت و رفاه از مهم‌ترین نیازهای انسان می باشند و خداوند فعالیت‌های کسانی را که برای رضای او در مسیر پاسخ‌گویی به این نیازها گام بردارند، بدون اجر و پاداش نخواهد گذاشت.
امام جمعه بجنورد اظهار امیدواری کرد، با طرح مسایل و مشکلات ناشی از عدم وصول مطالبات و اهمیت پرداخت دیون به بیت‌المال در دین مبین اسلام، در خطبه‌های نماز جمعه و توسط ائمه جماعات در مساجد، شاهد کاهش مطالبات بانک در بخش تسهیلات مسکن باشیم.
در بخش دیگری از این نشست ، مقبلی معاون مدیریت بانک مسکن در استان خراسان شمالی، آماری از تسهیلات پرداخت‌ شده در قالب طرح مسکن مهر، روستایی، بافت فرسوده و مطالبات معوق از محل پرداخت تسهیلات تکلیفی ارایه کرد.
وی از امام جمعه بجنورد خواست، با اطلاع‌رسانی این آمار در خطبه‌های نماز جمعه و توسط ائمه جماعات در مساجد، نسبت به تشویق گیرندگان تسهیلات به پرداخت مطالبات بانک مسک و یادآوری اهمیت وصول مطالبات در افزایش توان مالی بانک به‌منظور ادامه روند پرداخت تسهیلات به دیگر نیازمندان و خانه‌دار کردن تعداد بیشتری از مردم بی‌بضاعت، اقدام کند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.