خدمتکار خیانتکار، دستگیر شد

۲۳اردیبهشت،

ممتازنیوز: سرگرد یاسینی، ظهر دیروز از دستگیری یک زن خدمتکار به اتهام سرقت طلا‌و‌جواهرات صاحبکارش خبر داد و گفت: این متهم در زمان نبود صاحبخانه اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده بود که بازداشت شد.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد جواد یاسینی، رییس کلانتری ۱۶۳ ولنجک، ظهر دیروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن تشریح جزییات دستگیری این خدمتکار زن در محدوده خیابان کچویی، گفت: این متهم به جرم سرقت از منزلی که در آن کار می کرد بازداشت شد.

وی در تشریح خبر فوق گفت: مدتی پیش یک زوج ساکن محدوده مذکور به کلانتری ۱۶۳ ولنجک مراجعه کرده و اعلام کردند که از چند ماه پیش یک زن به نام «زینب» را به عنوان خدمتکار استخدام کرده اند اما از آن زمان به بعد هر از گاهی متوجه شده‌اند که اموال و اشیاء منزل به سرقت می رود و در این زمینه به این زن مشکوک می باشند.

کلانتر ۱۶۳ بیان داشت: با توجه به نقل از‌های شاکیان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و یکی از تیم‌های تجسس کلانتری برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شد تا در این خصوص تحقیقات خود را انجام داد و نتیجه را در اختیار مقام قضایی قرار دهد.

وی تصریح کرد: پس از ۲۴ ساعت تحقیقات و تعقیب و مراقبت این خدمتکار مشخص شد که گفته‌های شاکیان صحت داشته و این خدمتکار خیانتکار که برای نظافت و پاکسازی به منزل این زوج جوان مراجعه می‌کرده، با استفاده از غفلت و عدم حضور مالک اقدام به سرقت کرده است.

سرگرد یاسینی، اظهار داشت: به این ترتیب نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و در نتیجه حکم بازداشت و بازرسی محل زندگی متهم صادر که تیمی از ماموران این کلانتری به محل سکونت متهم اعزام و در عملیاتی ضربتی متهم بازداشت و در بازرسی از منزل استیجاری وی مقادیری طلا، جواهرات و وجوه نقد مسروقه کشف و ضبط شد و متهم برای رسیدگی قضایی به دادسرا منتقل شد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.