خراسان رضوی، فردا میزبان رییس جمهوری و اعضای هیات دولت است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد به همراه هیاتی متشکل از معاونین، مشاوران و اعضای کابینه خود صبح روز پنجشبه ۲۱ اردیبهشت ، وارد مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی خواهد شد .

به گفته استاندار خراسان رضوی، رییس جمهوری در بدو ورود به مشهد مقدس، به زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج خواهد رفت و بعد از آن در جوارگاه بارگاه مکلوتی امام رضا (ع) در اجتماع با شکوه مردم به سخنرانی در خصوص موضوع های گوناگون داخلی و خارجی خواهد پرداخت.

احمدی نژاد قرار است در چهارمین سفر استانی به خراسان رضوِی، به همه شهرستان های استان سفر کند.

محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی ضمن دعوت از مردم ولایتمدار برای حضور در مراسم استقبال از رییس جمهوری گفت: قشرهای مختلف مردم خراسان رضوی همچون گذشته در این سفر نیز با استقبالی به یاد ماندنی از خادمان خود قدرشناسی نموده و در مراسم دیدار با رییس جمهوری در مشهد و شهرهای مختلف استان، ‘پیوند دولت و ملت’ را با شکوهی کم نظیر به نمایش خواهند گذاشت.

همزمان با یکصدمین سفر استانی، همچنین ۱۹ نفر از اعضای هیات دولت از روز پنج شنبه با سفر به شهرهای مختلف استان خراسان رضوی، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی هیات دولت، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

سیام / ۱۷۲۳ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۲۵۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.