خروجی های رئال در صورت جدایی مورینیو

۱۱اردیبهشت،

گفته می شود مورینیو در تابستان پیش رو راهی چلسی خواهد شد و با جدایی او، ۵ بازیکن که مدیر برنامه های همگی آنها مانند مورینیو، ژرژ مندس، است، نیز از رئال جدا خواهند شد.

به گزارش گل، مورینیو بعد از دیدار مقابل دورتموند، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در پایان فصل رئال را ترک کند، گفت چرا که نه، تا بسیاری شمارش معکوس برای خروج او را آغاز کنند.

رابطه او با چند چهره اصلی رختکن رئال به اندازه ای تیره شده که به نظر نمی رسد بتوانند یک فصل دیگر با هم کار کنند. در نتیجه، انتظار می رود مورینیو در چند هفته آینده جدایی اش از رئال را اعلام کند و رئال از همین حالا به دنبال گزینه های مورد نظرش برای جانشین اوست؛ که در این بین از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اصلی هدایت او نام برده می شود.

اما مورینیو به تنهایی برنابئو را ترک نخواهد کرد. یکی از این بازیکنان آنخل دی ماریاست. این ملی پوش آرژانتینی در این فصل از ثبات لازم برخوردار نبوده و همین سبب شد تا هیئت مدیره رئال به این نتیجه برسند که می توانند بازیکن بهتری در بازار نقل و انتقالات پیدا کنند. در مقابل باشگاه هایی از انگلیس و ایتالیا به دنبال به خدمت گرفتن دی ماریا می باشند که برای به خدمت گرفتن او باید ۲۰ میلیون یورو بپردازند.

نفر بعدی این لیست فابیو کوئنترائوست. اگرچه این ملی پوش پرتغالی در ماه های اخیر نمایش های بهتری داشته اما با توجه به نزدیکی ای که او با مورینیو دارد، مدیران رئال به این نتیجه رسیده که شاید مربی بعدی برای کار کردن با کوئنترائو راحت نباشد. اما مشکل این است که باشگاهی حاضر به پرداخت ۳۰ میلیون یورو مورد نظر باشگاه رئال برای خرید کوئنترائو نیست.

په په دیگر بازیکنی است که با جدایی مورینیو، احتمالا جایی در برنابئو نخواهد داشت. این مدافع باتجربه در این فصل جای خود را به رافائل واران داده است. و اکنون دستمزدی که او به عنوان یک بازیکن ذخیره می گیرد، به نظر مدیران رئال بسیار زیاد است.

باشگاه رئال امیدوار است که این بازیکن را به قیمت ۱۰ میلیون یورو به فروش برساند؛ هرچند هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیش قدم نشده است.

بازیکن بعدی آلوارو آربلواست. البته مدیربرنامه های این ملی پوش اسپانیایی ژرژ مندس نیست اما یکی از بازیکنان نزدیک به مورینیو در رختکن رئال است. او که زمانی برای لیورپول بازی می کرد، ممکن است بار دیگر به لیورپول برگردد. رئالی ها برای فروش او هم ۱۰ میلیون یورو در نظر گرفته اند.

آخرین بازیکنی این لیست، ریکاردو کاروالیوست. این مدافع ۳۴ ساله آخرین روزهای دوران حرفه ای اش را طی می کند و با پایان دوران قراردادش در انتهای فصل، رئالی ها او را آزاد خواهند کرد.

البته مطمئنا ادامه حضور این بازیکنان یا جدایی آنها، با مربی بعدی رئال هم هماهنگ خواهد شد؛ هرچند در نهایت تصمیم نهایی را فلورنتینو پرس خواهد گرفت.

پرس چندان از قدرت زیاد مورینیو در رئال راضی نیست و دوست ندارد سرمربی نیز مانند او به همه کاره رئال تبدیل شود.

در این بین کریس رونالدو هم با ژرژ مندس کار می کند اما رئالی ها هیچ علاقه ای به از دست دادن او ندارند و این ستاره پرتغالی هم به نظر نمی رسد حداقل در این تابستان قصد ترک رئال را داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.