خروج اتباع خارجی از مرز خسروی در ایام اربعین ممنوع است

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز عبوری اتباع خارجی «باشماق» و «تمرچین» خواهد بود، گفت: خروج اتباع خارجی از مرز خسروی در ایام اربعین ممنوع است.

خروج اتباع خارجی از مرز خسروی در ایام اربعین ممنوع است

به گزارش ممتاز نیوز، حمزه سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار «جعفر ستار الخزاعلی» سرکنسول عراق در کرمانشاه که در مهمانسرای استانداری برگزار شد با اشاره به شیوه نامه تعیین شده از سوی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ایران در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی مقیم در استان کرمانشاه، اظهار کرد: به موجب این شیوه نامه مرز ورودی و خروجی مشمولین و مهاجرین برای سفر اربعین، مرز باشماق در استان کردستان و مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی افزود: افراد مشمول شیوه نامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، اتباع مجاز ساکن در استان کرمانشاه هستند که شامل افراد دارای کارت هویت، دفترچه پناهندگی و گذرنامه مقیم استان است و همچنین افراد دارای دفترچه اقامت خواهد بود.

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت افزون بر ۶ هزار نفری اتباع و مهاجرین خارجی استان، تصریح کرد: آن بخش از این جمعیت که مشتاق تشرف به کربلا و زیارت اربعین هستند برای ثبت نام باید وارد سامانه «سهما» بنام سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور شده و فرایند نام نویسی را انجام دهند.

گفتنی است، در ادامه این نشست «جعفر ستار الخزاعلی» سرکنسول عراق در کرمانشاه نیز با اشاره به روابط برادرانه ۲ کشور عراق و ایران بر تقویت همکاری‌ها و تسهیل در عبور زائران اربعین از مرزهای استان تاکید کرد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.