خروج قطعی دو بازیکن خارجی از لیست پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قید حضور دو بازیکن خارجی فعلی تیمش را برای فصل بعد می‌زند.

خروج قطعی دو بازیکن خارجی از لیست پرسپولیس

به گزارش ممتاز نیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به جذب منوچهر صفروف و حدت هنانوف از استقلال تاجیکستان گرفت.

هنانوف بر خلاف صفروف توانست حتی به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند اما صفروف که ورودش با مصدومیت در پرسپولیس همراه بود نیمکت نشین ماند تا باشگاه پرسپولیس با توجه به بندهای قرارداد این بازیکن تصمیم به فسخ قرارداد او در پایان فصل بدون پرداخت مبلغ اضافی بگیرد.

هنانوف نیز در پایان فصل در صورت تأیید نهایی گل محمدی در جمع بازیکنان باقی خواهد ماند. او که نوسان زیادی در عملکرد فنی خودش داشت احتمالاً تا پایان فصل هم نیمکت نشین بماند تا کادر فنی با زیر نظر گرفتن تمرینات او درباره اش تصمیم گیری کند.

همچنین مشکل گلزنی خط حمله پرسپولیس سبب شد تا سرمربی سرخپوشان در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به فکر جذب بازیکن خارجی بیفتد و این بار شیرزود تمیروف را از ازبکستان برای حضور در خط حمله جذب کند.

مهاجم پر تلاش ازبک ها با وجود اینکه فرصت کافی برای گلزنی داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند تا او نیز در لیست مازاد قطعی پرسپولیس برای فصل بعدی قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد و قصد دارد با نظر گل محمدی روی جذب بازیکن خارجی باکیفیت بالاتر تمرکز کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.