خروج موتورولا از کره جنوبی

۲۲م آذر ، موبنا- بخش موبایلی موتورولا که هم‌اکنون به شکل مشترک با گوگل کار می‌کند قصد دارد سال آینده دفتر خود را در کره جنوبی تعطیل کند.

با خارج شدن دفتر موتورولا از کره جنوبی، همه فعالیت‌های این شرکت در کره متوقف خواهد شد.
ظاهرا این اقدام، بخشی از طرح تغییر ساختار جهانی بخش موبایلی موتورولاست است.
این شرکت دست‌کم ۶۰۰ کارمند در دفتر کره جنوبی دارد که این تعداد از کار بیکار خواهند شد.
موتورولا اعلام کرده که از هفته قبل به کارمندان کره‌ای اعلام کرده که این شرکت سال ۲۰۲۲ برنامه‌ای برای کار در کره ندارد بنابراین نیروی کار کره‌ای فرصت کافی برای ساماندهی و برنامه‌ریزی کار خود در طول سال آینده خواهند داشت.

بر این اساس موتورولا معتقد است، این تغییرات به تحکیم دفاتر تحقیقات و توسعه جهانی موتورلا خواهد انجامید و به این ترتیب بیشتر توجه خود را روی بازارهایی که بهترین موقعیت را برای رقابت خواهد داشت متمرکز خواهد کرد.

البته موتورولا اعلام کرده که همه سرویس‌های خود را در کره جنوبی ارایه می‌دهد و از همه کاربران خود در این کشور پشتیبانی می‌کند.

بر این اساس مدیر بخش موبایلی موتورولا در کره جنوبی اعلام کرد: ما به همکاری با نیروی کار و تیم با استعداد کره‌ای مغروریم. گرفتن چنین تصمیمی مشکل بود اما موتورولا برای تحکیم موقعیت خود مجبور به گرفتن چنین تصمیمی شده است.

وی همچنین اعلام کرده که موتورولا ۱۰ درصد نیروی کار بخش تحقیقات و توسعه را جابه‌جا خواهد کرد و سعی این شرکت بر آن است تا حد ممکن از این نیروی کار استفاده کند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.