خریدهای احتمالی یوونتوس

۲۰م آذر ،

با توجه به فرصت های متعددی که توسط مهاجمین یووه در هر بازی هدر می رود اکثر منتقدین و طرفداران این تیم محبوب معتقدند که یوونتوس واقعا به یک مهاجم گلزن و قهار نیاز دارد.

بنابراین ماروتا مدیر ورزشی یووه به دنبال راهی است تا یک مهاجم گلزن را به یووه ملحق کند. در این گزارش برخی از بازیکنانی که در محافل ورزشی شایعه شده ماروتا به دنبال آن هاست آورده شده است.

۱) روبرت لواندوفسکی

محتمل ترین گزینه برای ورود به تیم یوونتوس مهاجم لهستانی تیم دورتموند است که شایعه پیوستنش به بیانکونری ها هر روز قوت می گیرد. هفته ی پیش بود که در روزنامه های ورزشی ایتالیا انتشار یافت که ماروتا با مدیر برنامه های این مهاجم خوش آتیه تماس گرفته و خواستار شرایط جا به جایی این بازیکن شده است. با وجود گلزنی های متعددی که لواندوفسکی برای تیم دورتموند انجام داده است به نظر می رسد این تیم قیمت بالایی را برای این انتقال درخواست کند و همچنین با توجه به حضور دورتموند در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان ممکن است با این پیشنهاد یوونتوسی ها مخالفت شود.

۲) فرناندو یورنته

شاید یکی از محتمل ترین گزینه ها برای نقل و انتقالات زمستانی همین مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو بیلبائو باشد. این مهاجم در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی به یوونتوس منتقل نشد. یورنته که رابطه اش با هوادارن تیم اتلتیکو چندان جالب نیست و در بازی هایی که برای این تیم به میدان می رود با سوت هوادارن این تیم روبه رو می شود اعلام کرده است که قصد دارد از این تیم جدا شود. با مشکلاتی که بین هواداران بیلبائو و یورنته به وجود آمده است این بازیکن کم کم به روزهای پایانی اش در این تیم نزدیک می‌شود و ماروتا خواهان به خدمت گرفتن اوست. این در حالی است که او باید بر سر گرفتن یورنته با تیم هایی مانند تاتنهام و منچستر سیتی رقابت کند.

۳) دیدیه دروگبا

مهاجم محبوب هواداران چلسی که علی رغم میل هواداران این تیم ابتدای فصل، این تیم را به قصد تیم شانگهای شین هوا چین ترک کرد، نیز از گزینه های محتمل خرید زمستانی برای سیاه و سفید های تورین است. گفته می شود رابطه ی دروگبا با این تیم چینی به بن بست خورده و طبق روزنامه های ورزشی ایتالیا ماروتا می خواهد با انتقالی قرضی دروگبا را راهی تورین کند. انتقالی که می تواند مشکل گلزنی یوونتوسی ها را تا حد زیادی کم کند.

۴ ) تئو والکات

این بازیکن تکنیکی و سرعتی که این فصل در بازی هایی که برای آرسنال به میدان رفته همواره موفق ظاهر شده است نیز از گزینه ای مد نظر ماروتا می باشد. این در حالی است که آرسن ونگر سرمربی آرسنال اعلام کرده است که می خواهد قرارداد این مهاجم را تمدید کند.

۵ ) لوییس سوارز

مهاجم خوش استیل تیم لیورپول نیز از گزینه هایی است که یوونتوس همواره خواهان آن بوده است. مهاجمی که حضور آن در هر تیمی واقعا بزرگ ترین امتیاز برای آن تیم محسوب می گردد. شایعات نیز از علاقه ی ماروتا برای این انتقال در ژانویه خبر داده اند. این در حالی است که این مهاجم در مصاحبه ای اعلام کرده است که من در حضور در آنفیلد بسیار خوشحالم. باید دید آیا ماروتا می تواند این مهاجم را جذب کند یا نه. مطمئنا با حضور سوارز مشکل گلزنی یوونتوسی ها تا حد بسیار زیادی برای این تیم حل خواهد شد.

۶) دیوید ویا

از زمانی که روزنامه های اسپانیا دعوای این بازیکن را با لیونل مسی به راه انداختند شایعات در مورد انتقال این بازیکن بالا گرفت. دیوید ویا که همواره یک مهاجم خیلی خوب برای تیمش و تیم ملی اسپانیا بوده بعد از مصدومیت طولانی مدت کم تر به بازی گرفته شده است و همین امر شایعه برای ترک این تیم را بالا برده است. حتی چندی پیش اعلام شد که دیوید ویا علاقه مندی خود را برای حضور در یوونتوس اعلام کرده است. باید دید آیا یوونتوس می تواند در ژانویه این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد یا نه.

۷) الکسیس سانچز

با بالا رفتن شایعات به خدمت گرفتن نیمار توسط تیم بارسلونا شایعات در مورد جدایی الکسیس سانچز نیز بالا گرفته است. الکسیس که این روزها در تیم دچار بحران شده شاید در ژانویه از این تیم جدا شود. گفتنی است ماروتا نیز سعی در به خدمت گرفتن این بازیکن کرده است. انتقالی که مطمئنا با توجه به استعدادهای خوب این بازیکن می تواند به یک انتقال بسیار مفید و لذت بخش برای یوونتوسی ها تبدیل شود.

۸) استفان یووتیچ

از نقل و انتقالات تابستانی امسال یوونتوس همواره در پی به خدمت گرفتن این مهاجم مونته نگرویی تیم فیورنتینا شده است. در بازار نقل و انتقالات تابستانی این انتقال انجام نشد و به نقل از ی روزنامه های ورزشی ایتالیا با توافق طرفین این انتقال در سال آینده انجام خواهد گرفت. ولی با توجه به عملکرد باشگاه یوونتوس برای جذب برباتوف در حالی که این انتقال برای تیم فیورنتینا در آستانه ی انجام شدن بود روابط دو باشگاه کمی تیره شد ( این در حالی بود که در نهایت برباتوف به تیم فولام منتقل شد) و حتی روزنامه های ورزشی ایتالیا از قول سران فیورنتینا اظهار کردند که این انتقال هرگز انجام نخواهد شد. با این حال یکی از گزینه های مهم مد نظر بیانکونری ها این مهاجم صرب است که حتی ممکن است در ژانویه اتفاق بیفتد.

۹) ماریو بالوتلی

ماریو بالوتلی نیز از گزینه هایی است که در رزوهای اخیر شایعات بر سر پیوستنش به یووه بالا گرفته است. این بازیکن در این فصل برای تیم منچستر سیتی به عنوان یک بازیکن ذخیره به میدان رفته و با توجه به روحیات این بازیکن مطمئنا از حضورش در این تیم راضی نیست. تیم های میلانی نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن می باشند. تیم منچستر سیتی اعلام کرد که قیمت این بازیکن بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو است. همین امر سبب شده تا تیم میلان از خرج این هزینه سنگین این بازیکن صرف نظر کند و توجه خود را به بازیکنان دیگری منعطف کند. هزینه ای که شاید ماروتا نیز از دادن آن سر باز بزند. مطمئنا با خصوصیات جنگندگی و گلزنی که سوپرماریو دارد می تواند خرید دلچسبی برای یوونتوسی ها باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.