خرید محصولات باغی زلزله زدگان با قیمت مناسب از سوی دولت

معاون اول رییس جمهور از خرید محصولات باغی زلزله زدگان با قیمت مناسب از سوی دولت خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با وزیر صنعت، معدن و تجارت و تشکیل هیاتی محصولات باغی زلزله زدگان خریداری می شود تا دلالان و سودجویان نتوانند از این مساله سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمدرضا رحیمی’ در جمع روستاییان زلزله زده دشت آباد قدیم اهر افزود: دولت لحظه ای از حل مشکلات شما غافل نیست.

وی اضافه کرد: از ساعات اولیه پس از وقوع زلزله مسوولان استانی و ملی در منطقه حضور پیدا کرده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شما بسیج کردند.

رحیمی با تقدیر از سرعت کمک رسانی به زلزله زدگان تصریح کرد: در هیچ جای دنیا به این سرعت کمک رسانی به زلزله زدگان انجام نمی شود.

وی گفت: دولت با تمام توان در خدمت زلزله زدگان است و هر آنچه داشتیم در طبق اخلاص گذاشته ایم.

معاون اول رییس جمهور افزود: تمام تلاشها بر این است که همه واحدهای مرتبط برای رفع مشکلات زلزله زدگان بسیج شوند تا سرپناه شما عزیزان قبل از فصل سرما آماده و در اختیار شما قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش بنیاد مسکن برای تهیه خانه های پیش ساخته برای زلزله زدگان افزود: خانه های پیش ساخته در قشم در حال آماده شدن است که تا چند روز آینده به این مناطق ارسال می شود.

معاون اول رییس جمهور افزود: این خانه ها در برابر زلزله ۹ ریشتری هم مقاوم هستند که امیدواریم تا آماده شدن مسکن دائم زلزله زدگان بتواند مشکلات آنها را رفع کند.

رحیمی نیاز اول زلزله زدگان را تامین سرپناه برای خود و دامهایشان دانست و خاطر نشان کرد: اولویت همه مسوولان تهیه نیازهای ضروری است و سایر نیازهای شما هم پس از رفع این موارد حل خواهد شد.

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.