خرید توافقی ۱۱ هزار تن برنج از شالیکاران استان مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون ۱۱ هزار تن برنج ندا و شیرودی توسط ۳۰ مباشر از شالیکاران استان به صورت توافقی خریداری شده است.

خرید توافقی ۱۱ هزار تن برنج از شالیکاران استان مازندران

به گزارش ممتاز نیوز، عباسعلی وفایی نژاد صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به خرید توافقی برنج پرمحصول در استان مازندران اشاره کرد و گفت: به منظور رونق بخشی به بازار برنج، طرح خرید توافقی برنج پرمحصول تولیدی سال ۱۴۰۱ از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران آغاز شد.

وی افزود: به منظور تحویل گرفتن مانده برنج پرمحصول سال گذشته از کشاورزان استان، طرح خرید توافقی برنج پرمحصول در دو مقطع زمانی تمدید و تا کنون ۱۱ هزار و ۱۷۷ تن برنج ندا و شیرودی از انبار کشاورزان شالیکار مازندرانی جمع آوری شد.

وفایی نژاد با بیان اینکه در این طرح ۳۰ مباشر شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان برای انجام خرید توافقی برنج پرمحصول سال گذشته با اداره کل غله استان همکاری داشتند افزود: مطالبات مراکز طرف قرارداد به صورت هفتگی و پس از تحویل و تأیید لیست کشاورزان شالیکار توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی هر شهرستان پرداخت شد که با توجه به اسناد تأیید شده تاکنون مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان به حساب مباشرین خرید واریز شده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.