خطر نرفتن به جام جهانی تهدیدمان می‌کند

بینا- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با وجود عملکرد بهتر در خط حمله تیم ملی، اما متأسفانه در سیستم دفاعی مشکل داریم.
حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های تیم ملی توقع می‌رفت که در لبنان با یک نتیجه خوب بچه‌ها به تهران برگرد تا صعودمان به جام جهانی تا حدود زیادی قطعی شود اما متاسفانه نشد.
وی افزود: در خط حمله تیم خوب بودیم و حتی خط هافبک نیز متعادل بودیم، اما متاسفانه در سیستم دفاعی دچار مشکل شدیم و باز هم تیم حریف به ما یک گل زد و در محوطه خودش فقط به دفاع کردن پرداخت.
استیلی ادامه داد: ما باید خوشحال باشیم که کره‌جنوبی و ازبکستان هم به تساوی رسیدند البته اکنون لبنان ۴ بازی انجام داده، ولی خطر ما را برای نرفتن به جام جهانی ۲۰۲۴ تهدید می‌کند.
استیلی خاطرنشان کرد: بالاخره باید قبول کنیم لبنان تیمی نبود که ما را شکست دهد اما اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. به نظرم باید کمک کرد تا تیم ما از این شرایط خارج شود، چون واقعا حیف است که ما از این گروه راهی جام جهانی نشویم.
استیلی تاکید کرد: در این شرایط زیاد نباید در خصوص تیم ملی اظهار نظر کرد اما به نظرم کی‌روش باید به فکر یک چاره‌ای باشد تا تیم ملی ما را از این شرایط خارج کند بالاخره هر روزی که رو به جلو می‌رویم و نزدیک جام جهانی می‌شویم باید نقاط ضعف خود را حل کنیم که متأسفانه نقاط ضعف تیم ملی در بازی‌های اخیر هنوز از قبل جا مانده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم در بازی بعدی با یک نتیجه خوب دوباره به شرایط ایده‌آل برگردیم، این یک فرصت عالی بود که از دست دادیم و امیدوارم که با روحیه‌ای بهتر و با رفع نقاط ضعف در بازی‌های آینده بدون اشتباه ظاهر شویم و فکورانه‌ به دیدار حریفان برویم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.