خط کشی ۲۰ کیلومتر از محور خاش- ایرانشهر

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۵:۰۴:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در فروردین ماه امسال انجام شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  رئیس اداره راه و ترابری خاش گفت: ۲۰ کیلومتر از محورهای خاش- ایرانشهر در فروردین ماه امسال خط کشی شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، بهروز معینی مقدم اظهار داشت: امسال ۱۰۰۰متر مکعب از آسفالت محور خاش- ایرانشهر شانه سازی شده است.
وی افزود: دو باب نماز خانه در کیلومترهای یک و ۳۵ محور خاش – ایرانشهر تجهیز، سرویس بهداشتی نمازخانه دشت آبخوان تعمیر و رنگ آمیزی و لوله کشی آب آن در ماه اخیر کاملا تعویض شده است.
رئیس اداره راه و ترابری خاش در ادامه از افتتاح راهدارخانه پل کارواندر در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: راهدارخانه پل کارواندر در مدت فوق مورد بهره برداری قرار گرفت که شبکه برق آن توسط اداره برق نیز نصب شده است.
معینی مقدم اضافه کرد: روکش آسفالت محور خاش – ایرانشهر در کیلومتر ۳۵ بطول ۴۰۰ متر و در کیلومتر ۶۵ بطول ۳۰۰ متر پخش، و لکه گیری در این محور به میزان ۸۰۰ متر مربع نیز انجام شده است.
وی تصریح کرد: پارکینگ نمازخانه دشت آبخوان واقع در محور خاش- ایرانشهر توسعه وآسفالت شد.
رئیس اداره راه و ترابری خاش تصریح کرد: در زمینه ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی، نصب تعداد ۳۰ عدد انواع تابلوهای انتظامی و اخباری، ۳۰ عدد مسیر نما، نصب ۵۰ متر گاردریل و جمع آوری ۱۰ عدد از لاشه حیوانات و دو نفر لاشه شتر از سطح محورها در فروردین ماه امسال توسط راهداران این اداره انجام شده است.
وی نصب ۷۰ متر پایه تابلو، ۱۰ متر مربع سرعتگیر، رنگ آمیزی ۴ باند از گاردریل های پلیس راه خاش، تعویض ۳۰عدد صفحه بال کبوتری، لانه زنبوری و شستشوی تعداد ۲۰۰ عدد از انواع علایم ایمنی را از دیگر فعالیتهای اداره راه و ترابری خاش در فروردین ماه امسال ذکر کرد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۷۰۴۲۷۱۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.