خلاصه برنامه ۹۰ دیشب

رسولی نژاد:علوی را من به زرینچه معرفی کردم و با توجه به اینکه مظلومی از این بازیکن شناخت داشت وی را به خدمت گرفت/ یک هوادار تراکتور سازی: ثابت می کنیم تراکتور ۱۰۰ میلیون هوادار دارد

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

تغییرات در کادر مدیریتی استقلال مهم ترین قسمت برنامه ۹۰ این هفته بود.

برنامه ۹۰ این هفته به دلیل پخش مستقیم دیدار منچستریونایتد و منچسترسیتی که ساعت ۲۳:۳۰ امشب برگزار می‌شود، شب گذشته (یکشنبه) روی آنتن رفت.

سوال برنامه به تعداد امتیازات کسب شده توسط ۳ نماینده کشورمان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت که فردوسی‌پور برای روشن شدن سوال مجبور شد بارها درباره آن توضیح دهد. در نهایت ببیندگان اعتقاد داشتند که نمایندگان ایران در این هفته ۴ تا ۶ امتیاز کسب می‌کنند.

پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش استقلال و محمدرضا طهماسبی کاپیتان پیکان، میهمانان حضوری این برنامه بودند.

فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پشت خط تلفنی برنامه آمد و درباره مصاحبه‌ای که در یکی از شبکه‌های تلویزیونی مبنی بر عدم شناخت اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از بازیکنان و اینکه آنها فرق دروازه‌بان و مهاجم را نمی‌دانند، توضیحاتی ارائه داد.

همچنین مصاحبه‌های رسولی‌نژاد و فتح‌الله‌زاده درباره تغییرات در مدیریت این باشگاه که در طول این یک هفته در خبرگزاری‌های مختلف انجام شده بود، نمایش داده شد.

موضوع دیگری که در این گفت‌وگو به آن پرداخته شد، کمپ باشگاه استقلال بود و اینکه آیا این کمپ متعلق به باشگاه است یا خیر.

فتح‌الله‌زاده در این زمینه گفت: در زمان مدیریت خطیب در تربیت بدنی استان تهران، این زمین به استقلال داده شد و ظرف مدت یک ماه آینده سند این کمپ به نام باشگاه صادر خواهد شد.

وی درباره احتمال ماندن در استقلال در فصل آینده گفت: رسولی‌نژاد کمک زیادی به استقلال کرده و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد بهتر است به بعد از پایان فصل موکول شود.

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره مصاحبه‌ای که وی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مبنی بر عدم شناخت اعضای هیئت‌مدیره از بازیکنان و اینکه چند عضو هیئت مدیره گفته‌اند رحمتی مهاجم خوبی است گفت: موضوع به صورتی که شما مطرح می‌کنید نیست، من در آن برنامه مثالی زدم تا موضوع روشن‌تر شود، اما چنین صحبتی مطرح نشده است.

رسولی‌نژاد رئیس هیئت‌مدیره استقلال نیز گفت که اعضای هیئت‌مدیره فرق دروازه‌بان و مهاجم را می‌دانند و با ذکر مثال‌هایی از مهاجمان و دروازه‌بان‌های تیم‌های معروف مانند بارسلونا، رئال مادرید، بایرن‌مونیخ و یوونتوس اطلاعات فوتبالی‌اش را به رخ فردوسی‌پور کشید.

وی همچنین در مورد کمپ استقلال گفت: کمپ هنوز به نام باشگاه نشده است.

رسولی‌نژاد درباره جلسه با کاظم اولیایی و مصاحبه‌ای که وی درباره پیدا کردن جایگزینی قوی برای فتح‌الله‌زاده انجام داده بود گفت:‌ به عنوان معاون وزیر ورزش روزانه ملاقات‌های زیادی با پیشکسوتان رشته‌های مختلف دارم که بخشی از آن هم به باشگاه استقلال اختصاص داده شده است اما پیشنهادی برای مدیرعاملی استقلال به اولیایی نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که اولیایی در مصاحبه‌هایی اعلام کرده بود به عنوان جایگزین فتح‌الله‌زاده با رسولی‌نژاد ملاقات داشته گفت: اولیایی در چندماه اخیر مصاحبه‌هایی علیه من انجام داده بود که به دعوت از وی در این رابطه با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌ایم. او از هفته‌ گذشته مصاحبه‌های سریالی را آغاز کرد و این موضوع به ذهن مخاطبان می‌رسید که وی می‌خواهد مدیرعامل استقلال شود.

رسولی‌نژاد درباره نقشش در پیوستن علوی به باشگاه استقلال گفت: روزانه افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و از ما می‌خواهند که آنها یا فرزندانشان را برای بازی در استقلال به باشگاه معرفی کنیم. من هم با توجه به تعریفی که برای فعالیت اعضای هیئت‌ مدیره شده برخی از آنها را به زرینچه معرفی می‌کنم و با توجه به اینکه وی در امور فنی تبحر دارد، در صورت لزوم برخی از آنها را به کادر فنی معرفی می‌کند. خیلی از نمایندگان مجلس هستند که به ما مراجعه کرده و می‌گویند استقلالی هستند و دوست دارند بچه‌هایشان در استقلال بازی کنند. علوی را هم من به زرینچه معرفی کردم و با توجه به اینکه مظلومی از این بازیکن شناخت داشت و قبلاً با او کار کرده بود، وی را به خدمت گرفت.

با اصرار فردوسی‌پور و بالا گرفتن صحبت‌های رسولی‌نژاد در دقایقی از برنامه نیز کار این دو به جروبحث کشیده شد. رسولی‌نژاد که به قول خودش نمی‌خواست زیربار حرف فردوسی‌پور رود در رابطه با حضور علوی عنوان کرد: به هیچ عنوان سفارش کسی را نکرده‌ام و می‌توانید این موضوع را از کادر فنی سؤال کنید، چون به من ربطی ندارد. به عنوان معاونت امور مجلس وزارت ورزش ممکن است نماینده‌ای هم به ما مراجعه کند و ممکن است من هم کسی را به باشگاه معرفی کنم. به جرأت می‌گویم در این مدت بالغ بر چندصد نفر مراجعه کننده داشته‌ام، اما برای هیچ بازیکنی لابی نمی‌کنم.

گزارشی از تبریز هم پخش شد و در آن یکی از هواداران تراکتورسازی گفت که چرا می گویند پرسپولیس و استقلال ۳۰ میلیون طرفدار دارد، ما ثابت می‌کنیم تراکتورسازی ۱۰۰ میلیون هوادار دارد!

آخرین میهمان برنامه نود که در این هفته برخلاف گذشته سوژه خاصی  نداشت و کم افت و خیز پیگیری شد محمدرضا طهماسبی کاپیتان تیم فوتبال پیکان بود که به تازگی مجوز صعود به لیگ برتر را دریافت کرده است. کلیپ‌هایی درباره صعود مجدد پیکان به لیگ برتر نمایش داده و در این مورد با طهماسبی صحبت شد.

  |   تعداد بازدید: ۵۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.