خلاقیت برای لوستر و دکوراسیون منزل

برای اینکه دکوراسیون منزلتان خاص باشد هیچ چیز بهتر از این نیست که خودتان دست به کار شوید. با کمک بادکنک، چسب، مقداری نخ، وازلین و نشاسته برای خودتان گوی ها زیبا بسازید که هم می توانید به عنوان وسایل تزیینی در منزل و هم به عنوان لوستر از آن ها استفاده کنید.:gol:

خلاقیت برای لوستر و دکوراسیون منزل

به تعدادی که دوست دارید بادکنک باد کنید. اندازه بادکنک ها بستگی به اندازه گویی دارد که در نظر دارید. حالا می خواهیم نخ ها به دور بادکنک بپیچیم اما قبل از آن یک کار مهم داریم دور بادکنک ها را با وازلین کاملا چرب کنید این کار باعث می شود نخ ها بعدا به بادکنک نچسبند. سر نخ ر ا به قسمت ته بادکنک و روی گره بادکنک ببندید و سپس نخ را به شکلی که دوست دارید چندین دور به دور بادکنک بپیچید.
http://up.hammihan.com/img/useruploa…08273.2757.jpg

بهتر است از نخ های ضخیم مانند کاموا استفاده کنید. بعد از آنکه به صورت دلخواه نخ را تنظیم کردید باید با چسب روی آن را بپوشانید برای این کار کمی چسب را با آب ولرم و نشاسته که بهتر است نشاسته ذرت باشد مخلوط کنید و روی نخ ها بزنید. حالا بادکنک ها را جایی آویزان کنید تا کاملا خشک شود که ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد.
http://up.hammihan.com/img/useruploa…08273.3286.jpg

بعد از آنکه کاملا خشک شد بوسیله یک سوزن بادکنک را سوراخ کنید تا بادش خالی شود. برای در آوردن بادکنک از داخل گوی می توانید از قیچی استفاده کنید. حالا به وسیله برس رنگ یا یک قاشق کوچک داخل گوی را نیز به چسب آغشته کنید و پس از آنکه کاملا خشک شد می توانید از اسپری های رنگ برای تزیین آن استفاده کنید.
:gol:
http://Up.hammihan.com/img/useruploa…08273.3686.jpg

می توانید از نخ های ظریف تر استفاده کنید و از گوی های زیبایتان لوستر بسازید. توجه داشته باشید برای این کار هنگام پیچیدن نخ به دور بادکنک فضای کافی برای لامپ و سرپیچ بگذارید. و همچنین برای چسب زدن تمیز تر کار کنید می توانید نخ ها به چسب آغشته کرده و روی بادکنک بچسبانید.

http://up.hammihan.com/img/useruploa…08378.2151.jpg

منبع : وبلاگ مدیران بازار | وبلاگ مدیران بازاروبلاگ مدیران بازار | وبلاگ مدیران بازار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.