خلیلی: فیلم کوتاه دیر فراموش می‌شود

در آستانه جشنواره دینی «رویش»/
خلیلی: فیلم کوتاه دیر فراموش می‌شود
۲۵ مهر – ۱۳:۳۲:۱۶ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۱۰۸
  • بازیگر مجموعه «مختارنامه» تاکید کرد فیلم کوتاه به دلیل جذابیت‌ها و امتیازهایش دیرتر از فیلم سینمایی از یاد می‌رود.

ماهچهره خلیلی درباره حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در فیلم‌های کوتاه به سوره سینما گفت: من مستندسازی خوانده‌ام، نگاهم به فیلم کوتاه حرفه‌ای است و چند فیلم کوتاه بازی کرده‌ام.

بازیگر مجموعه «مختارنامه» ادامه داد: تعجب می‌کنم وقتی می‌شنوم که دوستان مطرح سینما و تلویزیون از بازی کردن در فیلم کوتاه اکراه دارند. فیلم کوتاه به اندازه یک فیلم سینمایی می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد و مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. معمولا نوع نگاه کارگردانان فیلم کوتاه جالب و جذاب است.

خلیلی گفت: در یک فیلم کوتاه آموزشی با محور آموزش به پدر و مادرهایی که فرزندانشان دروغ می‌گویند بازی کردم که برای یونیسف ساخته شد. در یک فیلم نیمه بلند دفاع مقدسی نیز بازی کردم. گاهی تجربه ژانرهای مختلف در فیلم کوتاه اتفاق می‌افتد و بازیگر به واسطه فیلم کوتاه در فضاهای جدیدتر ایفای نقش می‌کند.

بازیگر «چشمان سیاه» افزود: فیلم‌های کوتاه دیرتر فراموش می‌شوند. نسبت به فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه زیادی به خاطر تأثیرگذاری شان در ذهن من مانده است و آنها را فراموش نکرده‌ام. فیلم کوتاه جایی در ذهن و قلب مخاطب باز می‌کند که با تأثیرگذاری فیلم سینمایی متفاوت است.

خلیلی گفت: برای یک بازیگر حرفه‌ای مدیوم مهم نیست. اگر بازیگران مطرح نگاه حرفه‌ای به فیلم و بازیگری داشته باشند بازی در فیلم‌های کوتاه را می‌پذیرند و از آن کناره‌گیری نمی‌کنند.

ماهچهره خلیلی در فیلم‌های کوتاه «پابوس»، «عید قربان»، «می‌ترسم پس دروغ می‌گویم» و .. بازی کرده است.

 


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.