خنثی‌سازی عملیات‌ انتحاری در تهران

جام جم آنلاین: فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز خبر داد.

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی توسط سپاه در شهر تهران و در ایام نوروز خبر داد و گفت: بچه‌های گمنام اطلاعات سپاه از مدت‌ها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آن‌ها برخورد کنند.

کاظمینی با اشاره به برنامه‌های این گروههای تروریستی اظهار داشت: این افراد، انجام عملیات‌ انفجاری، انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران را در دستور کار داشتند.

بنا بر این گزارش، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی پیش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه از اقدام سپاه مبنی بر خنثی‌سازی توطئه مهم دشمنان خبر داد که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور انجام دهند.

کاظمینی همچنین با اشاره به برقرای امنیت کامل تهران در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه گفت: انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و مشکل و خبر خاصی در خصوص عدم امنیت در تهران نداشتیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.