خنده بازیکنان به خاطر پیامک بیک زاده

۱۸م آذر ،

در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان غلط املایی هاشم بیک زاده در پیامک به منتظری فضای تمرین را شاد کرد.

ممتازنیوز: تمرین آبی پوشان راس ساعت ۱۵ آغاز شد که به دلیل آب و هوای خوب امروز تهران ۳۰ هوادار از نزدیک تمرین آبی پوش را تماشا کردند گفته می شد که مهاجم صربستانی امروز در تمرینات حاضر خواهد شد ولی خبری از این بازیکن در تمرین آبی پوشان نیست.

لازم به ذکر است که بازیکنان همچون میلاد میداودی، میثم حسینی غائب می باشند ولی علی حمودی خسرو حیدری در تمرینات حضور دارند.

گفتنی اسیت، ابتدای تمرین ۵ دقیقه امیر قلعه نوعی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس ابتدایتمرین بازیکنان پژمان منتظری، خسرو حیدری، آرش برهانی، هاشم بیک زاده در حین دویدن شوخی های لفظی انجام می دادند که پیامک بیک زاده به منتظری غلط املایی داشته این مسئله سبب خنده بازیکنان شده بود.

شایان ذکر است، جواد نکونام طبق معمول روزهای قبل در تمرینات حاضر بود امیر حسین صادقی با لباس شخصی در کمپ استقلالی ها حاضر شد ولی سپس پس از ده دقیقه محل را ترک کرد.

در ادامه گزارش گروه آنالیز تیم فوتبال استقلال تهران مهدی فتوحی زاده، سیروس دین محمدی، شاهرخ بیاتی و منصور پورحیدری در تمرینات حضور مداومی دارند.

عباس محمد رضایی که امروز شنبه ۱۸ آذر با تیم فوتبال استقلال ثبت کرد سر تمرین حاضر شد و در ضمن حسن اشجاری نیز در تمرینات حضور دارد.

ساموئل غایب تمرین امروز است

هواداران امیر قلعه نوعی و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

با توجه به تنش هایی که در برنامه نود رخ داد هواداران بر ضد فردوسی پور شعار دادند و وی را پرسپولیسی خواندند.

تمرین ساعت ۱۶:۴۵ به اتمام می رسد.

باشگاه خبرنگاران 


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.