خواب‌آلودگی راننده کامیون مرگ ۶ کارگر شرکت خرم‌دره‌ای را رقم زد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

87-37.jpg

رییس پلیس‌راه استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف در کمربندی ابهر به خرم‌دره خبر داد و گفت: بامداد امروزپنجشنبه خواب‌آلودگی راننده کامیون، جان ۶ کارگر شرکت خرم‌دره‌ای را گرفت.

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه زنجان، با بیان اینکه تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس بنز ساعت ۵:۳۰ به پلیس‌راه گزارش تفسیری شد، اظهار نمود: در این سانحه، راننده کامیون به سبب خواب‌آلودگی به چپ منحرف شده و با سرویس یکی از شرکت‌های خرم‌دره‌ای برخورد می‌کند که در این اتفاق مرگبار متأسفانه ۵ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

وی تصریح نمود: البته یک نفر نیز با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان، جان خود را از دست داد تا بی‌احتیاطی، عامل مرگ ۶ نفر در این اتفاق شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این اتفاق رانندگی ۳۲ نفر نیز مصدوم شده‌اند، اظهار نمود: بسیاری از این اشخاص دچار جراحات سطحی شده بودند که بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شده و تعدادی پس از مداوا مرخص شده‌اند.

سرهنگ رشتیانی با تأکید بر اینکه در بسیاری از تصادفات، عامل انسانی سبب بروز سانحه می‌شود، افزود: رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که خواب‌آلودگی آن‌ها در حین رانندگی می‌تواند عواقب بسیار بدی را به همراه داشته و سبب بروز حوادثی شود که جبران آن غیرممکن است.

وی ادامه داد: تأسی از قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به اخطارهای داده شده از سوی پلیس می‌تواند ضامن امنیت و سلامت اشخاص در جاده‌ها باشد و این نکته نباید فراموش شود که حفظ جان در ابتدا بر عهده خود اشخاص است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.