« خواب زده ها » هم میلیاردی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-2014421195645

درحالی جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد که فیلم «خواب‌زده‌ها» توانست به عنوان دوازدهمین فیلم میلیاردی سال ۹۳ خود را مطرح کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از فارس، طبق اعلام امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی توانست به عنوان دوازدهمین فیلم اکران سینماها از ابتدای سال ۹۳ تاکنون وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.
«خواب‌زده‌ها» با مجموع فروش یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۴ مهر ماه با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در کل کشور ۷۰۰ میلیون در تهران و ۳۲۰ میلیون تومان در شهرستان فروش داشته است.

طبق اعلام احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم فیلم سینمایی «آتش‌بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی نیز همچنان با افزایش فروش مواجه است به طوری که این فیلم با مجموع فروش ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در کل کشور یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون در تهران و ۸۱۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز در آستانه ورود به باشگاه میلیاردی‌ها است و می‌تواند به زودی تبدیل به سیزدهمین فیلم میلیاردی سال ۹۳ شود.

طبق اعلام سعید خانی از دفتر پخش نسیم صبا «آرایش غلیظ» با در اختیار داشتن ۳۴ سینما و فروش ۷۱۲ میلیونی در تهران و ۲۲۷ میلیون در شهرستان در مجموع ۹۳۷ میلیون تومان پس از یک ماه فروش داشته است.

طبق اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان با در اختیار داشتن تنها ۱۳ سالن سینمایی ۳۳۰ میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

همچنین طبق اعلام حبیب اسماعیلی مدیر شرکت تولید و پخش رسانه فیلمسازان مولود فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در دو روز اول اکران خود تنها با دراختیار داشتن ۱۷ سینماهای تهران به فروش ۴۰ میلیون تومانی رسید.

خبرنگار فارس در حالی تاکنون نتوانسته است رقم دقیق فروش «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند را از پخش کننده به دست آورد که این فیلم تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.
 

اخبار ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مرتضی:

    دیگه مردم هیچ مشکلی ندارند …واقعا که

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.