خواستگار قاتل: نسترن می خواست با پسر دیگری ازدواج کند او را با تفنگ کشتم

پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد، او را با تفنگ ساچمه‌ای به قتل رساند.
بامداد شنبه ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهرضا استان اصفهان در جریان فوت مشکوک دختر جوانی در یکی ازبیمارستان‌های این شهر قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند دختر ۳۱ ساله‌ای براثر اصابت ۱۸ گلوله سلاح ساچمه‌ای زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان سپرده است. ماموران در تحقیق از خانواده مقتول متوجه شدند وی ساعت ۱۰ شب برای استراحت به اتاقش رفته که پس از دقایقی با صدای فریاد او، خود را به اتاق وی رسانده و با پیکر غرق در خونش روبه‌رو شده‌اند. در ادامه تحقیقات آنها مدعی شدند پسر ۳۱ ساله‌ای به نام پویا از چندی پیش علاقه زیادی به دختر جوان داشته و بارها به خواستگاری او آمده اما با جواب منفی روبه‌رو شده بود. احتمال می‌دهیم او عامل قتل باشد.

با کشف این سرنخ، ماموران دستگیری پویا را در دستور کار قرار داده و پسر جوان را ۵ ساعت پس از این جنایت، شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از خانه متهم نیز یک قبضه سلاح ساچمه‌ای کشف و مشخص شد بتازگی با اسلحه ساچمه‌ای، چند گلوله شلیک شده است. در ادامه متهم (پویا) به قتل اعتراف و جزئیات آن را فاش کرد.

متهم به قتل درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: مدت‌ها بود به نسترن علاقه داشتم اما هر بار به خواستگاری او می‌رفتم، با مخالفت پدرش روبه‌رو می‌شدم تا این‌که چند روز پیش متوجه شدم او قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد. این موضوع خیلی عصبانی‌ام کرد و تصمیم گرفتم نسترن را به قتل برسانم. ابتدا قصد داشتم او را به خانه‌ام حوالی اصفهان دعوت و نقشه خود را اجرا کنم که او مخالفت کرد. به همین دلیل نقشه قتل را تغییر داده و با سلاح ساچمه‌ای مقابل خانه‌شان کشیک دادم. حدود ساعت۱۰ شب وقتی او را در نزدیک پنجره اتاقش دیدم، چند گلوله به سمتش شلیک کردم وقتی نسترن روی زمین افتاد، سریع از محل فرار کردم.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.