خواننده زن مشهور آمریکایی، خانه ۱۲ میلیون دلاری‌اش را به فروش گذاشت

بریتنی اسپیرز ستاره آمریکایی موسیقی پاپ جهان، قصد دارد عمارتی را که تنها ۶ ماه قبل، از جاستین بیبر و همسرش به مبلغ ۱۱.۸ میلیون دلار خریده بود، با حفظ حریم شخصی و مسائل امنیتی واگذار کند.

خواننده زن مشهور آمریکایی، خانه ۱۲ میلیون دلاری‌اش را به فروش گذاشت

به گزارش ممتاز نیوز، بریتنی اسپیرز خواننده مشهور دنیای پاپ، ۶ ماه قبل برای نزدیکی به محل زندگی همسر سابق خود و دو فرزندش، عمارتی را در کالیفرنیای آمریکا که متعلق به جاستین بیبر و همسرش هیلی بیبر بود به مبلغ ۱۱.۸ میلیون دلار خریداری کرد.

اما خبرها حاکی از آن است که بریتنی قصد دارد به دلیل بزرگ بودن این عمارت که احساس ناامنی را برای او ایجاد کرده، آن را به فروش برساند.

اگرچه این خواننده برای فروش عمارت خود کمی عجله دارد، اما برای حفظ حریم خصوصی خود و خانواده‌اش، ملک در معرض بازدید و فروش برای عموم قرار نداده، تا هرکس مایل به خریداری این عمارت است درخواست خود را ثبت کرده و پس از بررسی شرایط اجازه بازدید را صادر کند.

بریتنی پیش از خرید این عمارت و نقل مکان به آنجا همراه همسرش سام اصغری، در خانه خود به نام «Thousand Oaks» زندگی می‌کرد که این ملک همچنان به نام بریتنی است و او و خانواده‌اش می‌توانند به آن نقل مکان کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.