خواهرانی که به زودی کور می‌شوند !! +عکس

ارسال برای دوستان

عکس خانوادگی زیر ، تصویری است که سه خواهر به نام‌های اشلیا ، لیان و کاریس لوم باید تا آخر عمرشان در خاطر بسپارند چرا که به زودی دیگر قادر به دیدن آن نیستند.

این به این معنی است که اشلیا ۲۵ ساله دیگر نمی‌تواند بزرگ شدن چهار فرزندش را ببیند ، لیان ۲۴ ساله نیز نمی تواند دو فرزندش را ببیند و کاریس ۲۲ ساله نیز اگر کودکی داشته باشد هرگز نمی‌تواند او را ببیند، چرا که این سه خواهربه دلیل نوعی بیماری ژنتیکی نادر به زودی نابینا می شوند.

SiteRooz.com

به گزارش ممتازنیوز هر روزی که می‌گذرد بینایی آن‌ها بیشتر تحلیل می‌رود. از هم اکنون اشلیا و کاریس دیگر نمی‌توانند رانندگی کنند و به سختی کارهای خود را پیش می‌برند و در حاضر دختر کوچک ۲ ساله اشلیا نقش چشمان او را بازی می کند.

SiteRooz.com

ولی آن‌ها مصمم هستند که رشد این شش کودک را تا آنجا که ممکن است ببینند.

اشلیا که دخترانی به نام‌های جسیکا ۸ ساله، بروک ۵ ساله ، گریس می ۲ ساله و همین طور نوزادی به نام اسمی دارد می‌گوید: “در حال حاضر درمانی برای شرایط خاص ما وجود ندارد.”

“ما می‌دانیم که روزی هر سه ما نابینا می‌شویم بنابراین سعی می‌کنیم هر روز بیشترین استفاده را از دیدار کودکان و خانواده‌مان ببریم.”

روند این بیماری نادر برای اشلیا و کاریس سریع‌تر و برای لیان کندتر است ، همچنین آن‌ها خواهر دیگری به نام لارا هال دارند که از این بیماری جان سالم به در برده و گرفتار نشده است.

SiteRooz.com

تهیه و ترجمه: گروه خبر ممتازنیوز

بخش اختصاصی ممتازنیوز

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر جمعه ۲۳ تیر   مشاهده : ۶۳   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – جالب و دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.