خودرو ال کاپون نو نوار میشود

خودرو ال کاپون نو نوار میشود

عصر خودرو : ال کاپون بزرگترین گانگستر آمریکاست که در دهه۲۰ و در خیابان های شیکاگو حکومت می کرد. به تازگی ماشین او به قیمت بالایی برای فروش گذاشته شده است.

به نقل از  ممتاز نیوز، امریکا از جمله کشورهایی است که تعداد زیادی گانگستر دارد و به نوعی مهمترین آن ها “ال کاپون” بوده است.

به تازگی ماشین کادیلاک “ال کاپون” پس از بازسازی برای فروش گذاشته شد. این ماشین ویژگی هایی دارد که در نوع خود بسیار جالب است و به عنوان یک خودرو ایمن تر از حتی خودروهای پلیس در زمان خودش شناخته می شده است.

این ماشین مدل سال ۱۹۲۸ و دارای یک بدنه ضدگلوله به رنگ سبز است و همچین سقف آن نیز به رنگ مشکی در آمده تا بیشتر به ماشین های پلیس آن دوران نزدیک باشد و بتواند به راحتی از دست پلیس ها بگریزد. همچنین بر روی این خودرو یک بیسیم پلیس نیز نصب بوده است.

شیشه های این خودرو نیز ضد گلوله هستند و به نوعی طراحی شده اند تا به افراد داخل اجازه دهد که به راحتی شلیک کنند. همچنین شیشه عقب آن نیز متحرک است تا بتوانند از حملات پشت سر نیز حفاظت کنند.

جالب است این را نیز بدانید که این ماشین ۸۴ ساله بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته است که برای ماشین های آن زمان بسیار زیادی بوده است.

به تازگی این ماشین دوباره بازسازی شده است ولی اصالت اصلی اش را حفظ کرده و به قیمت بسیار بالای ۳۲۵ هزار پوند برای فروش گذاشته شده است.

پنجشنبه ۲۲ تیر   ۱۴:۴۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.