خودرو ثروتمندان اماراتی چقدر می ارزد؟

۰۷م آذر ،

کارشناسان و دست اندرکاران بازار خودرو در امارات، ارزش خودروهای ثروتمندان این کشور را بیش از ۲۶ میلیارد درهم (۷٫۱ میلیارد دلار) تخمین می زنند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ارزش خودروهای فاخر و گرانقیمت که ۵۲ هزار و ۶۰۰ نفر از ثروتمندان اماراتی در اختیار دارند، بیش از ۲۶ میلیارد درهم می رسد.
ارزش هر یک از خودروهای ثروتمندان اماراتی از ۴۰۰ هزار درهم ( ۱۰۹ هزار دلار) آغاز و تا بیش از یک میلیون درهم ( ۲۷۳ هزار دلار) برآورد شده است.
کارشناسان و دست اندکاران بازار خودرو در امارات، این خودروها را به دو بخش تقسیم می کند. بخش اول شامل خودروهای مرسدس بنز، بی.ام.و، آ ئودی، لکسوس و اینفینیتی می گردد که میانگین بهای هر یک از آنها بیش از ۳۰۰ هزار درهم ( ۸۲ هزار دلار) است.
بخش دوم خودروهای ثروتمندان اماراتی شامل رولز رویس، بنتلی، استون مارتون، مازاراتی، فراری و لامبورگینی می گردد که میانگین نرخ هر یک از این دسته خودروها بیش از ۷۰۰ هزار درهم ( ۱۹۱ هزار دلار) ذکر شده است.
خودروی بنتلی مدل کنتینانتال جی.تی در بازار امارات در حدود ۹۰۰ هزار درهم ( ۲۵۴ هزار دلار) تعیین شده است. اخیرا نیز خودروی مرسدس بنز مدل اس ۳۰۰ در بازار این کشور ۳۱۵ هزار درهم ( ۸۶ هزار دلار) عرضه شده که به نقل از کارشناسان برای ثروتمندان اماراتی رقمی وسوسه انگیزی است و آنان به راحتی می توانند این بها را بپردازند.
عرضه خودروهای گران قیمت در بازار اماراتی در حالیکه ارزیابی شده که اکنون بهای این وسیله نقلیه در این کشور به پایین ترین سطح خود در طول سالهای اخیر رسیده است.
کارشناسان پیش بینی می کنند در صورت خروج بعضی امارتهای کشور امارات از بحران اقتصادی و بهبود وضع اقتصادی آنان، مسلما ثروتمندان این کشور در آینده هزینه بیشتری برای خرید خودروهای لوکس خواهند کرد.
در این میان باید بهای پلاک خودروها را به بهای این وسیله نیز افزود، زیرا در امارات متقاضیان شماره های تک رقمی و دو رقمی حاضر به پرداخت هزینه ای بیش از ۵۰۰ هزار درهم ( ۱۳۶ هزار دلار) برای در اختیار داشتن اینگونه شماره ها می باشند.

منبع خبر: پرشین خودرو


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.