خودسوزی بیکار انگلیسی

جام جم آنلاین: یکی از بیکاران انگلیسی در اعتراض به عدم پرداخت مستمری بیکاری، خود را در برابر ساختمان یک مرکز کاریابی به آتش کشید.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه گاردین، یک مرد بیکار انگلیسی خود را در برابر ساختمان یک مرکز کاریابی در شهر “بیرمنگام” انگلیس به آتش کشید. عنوان شده است که وی زمانی دست به این کار زد که بر سر مزایا و مستمری بیکاری خود در این مرکز کاریابی مشاجره‌ای داشته است.

این مرد ۴۸ ساله که هنوز نام وی گزارش نشده است، روز پنج‌شنبه پس از آنکه در مرکز کاریابی “پلاس” در منطقه “سلی اوک” درگیری لفظی پیدا می‌کند، مواد قابل اشتعال روی خود ریخته و خود را آتش زده است.

پس از حضور پلیس در محل حادثه و خاموش کردن آتش، این مرد به بیمارستان منتقل شده است.

گاردین به نقل از یک شاهد عینی گزارش کرده است که این فرد که با خود بنزین به همراه داشته، ابتدا وارد مرکز کاریابی شده و تهدید به آتش‌سوزی کرده که همین امر منجر به تخلیه ساختمان شده است. تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

این دومین حادثه خودسوزی بیکاران انگلیسی در سال جاری است. پیش از این هم مردی در برابر یک مرکز کاریابی در شهر لیورپول، خود را آتش زده و خودکشی کرده بود.

رکود اقتصادی در انگلیس موجب شده تا شرکت‌های بزرگ دست به اخراج گسترده نیروهای خود بزنند، و همین امر نرخ بیکاری در این کشور را به شدت افزایش داده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.