خود احمدی‌نژاد هم بیاید، ردصلاحیت می‌شود

۰۹اردیبهشت،

حضور خاتمی و مشایی در صحنه انتخابات منجر به رد صلاحیت شدن آنها شده و با این حرف‌های جدید احمدی‌نژاد در مورد رجعت چاوز و حرف‌های دیگری که زده، وی نیز اگر بود رد صلاحیت می‌شد!

 خبر دیگر این که در ادامه تعیین تکلیف سیاسیون برای شورای نگهبان این بار محمدحسن قدیری ابیانه روز قبل در گفت‌وگو با فارس اظهار داشته: هاشمی به هیچ وجه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود و حضور خاتمی و مشایی در صحنه انتخابات منجر به رد صلاحیت شدن آنها شده و با این حرف‌های جدید احمدی‌نژاد در مورد رجعت چاوز و حرف‌های دیگری که زده، وی نیز اگر بود رد صلاحیت می‌شد! 

وی با بیان این‌که تنها وظیفه احمدی‌نژاد پاسداری از آرای مردم است، خاطرنشان کرد: صحبت‌های احمدی‌نژاد در این زمینه که هیچ‌کس نمی‌تواند در امر انتخابات دخالت کند، یعنی شورای نگهبان نباید کسی را رد صلاحیت کرده و این همان صحبت‌های موسوی در انتخابات سال ۸۸ است!

 این چهره نزدیک به هاشمی رفسنجانی با بیان این‌که نظام اگر کوچک‌ترین تخلفی از احمدی‌نژاد ملاحظه کند برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد وظیفه دارد انتخابات را به شکل کامل و دقیق در زمان مقرر برگزار کند. 

از سوی دیگر حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران نیز گفته: از شورای نگهبان تقاضا دارم که به هیچ‌وجه از اصول و معیارها کوتاه نیامده و بر‌اساس این اصول صلاحیت اشخاص را بررسی کند و مصلحت‌اندیشی نکند.

 فدایی در ادامه اظهار داشته: انحرافی‌ها توهم این را دارند که به خیابان‌ها بریزند و فتنه ۸۸ را به خاطر رد‌صلاحیت‌ها، این‌بار قبل از انتخابات راه بیندازند، اما نمی‌توانند کاری کنند. ملت ایران بعد از انتخابات ۸۸ و در مواجهه با برخی مواضع و عملکردها هوشیار شده است. 

روزنامه ایران


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.