خود را در حد و اندازه های ملاقات با م.الف نمی دانستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘ م.ح’ امروز – یکشنبه – در نوبت بعد از ظهر نهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران در دفاع از خود گفت: تا پیش از دستگیری آقایان ‘ش’ و ‘خ’ را ندیده بودم و آقای ‘ش’ را برای نخستین بار در مواجهه حضوری دیدم.

این متهم با بیان اینکه دیدن آقای م.الف در حد و اندازه ما نبود، گفت: ما فقط با آقای ‘ب.ب’ ارتباط داشتیم و همه کارها بر اساس اعتمادی که به وی داشتیم صورت می‌گرفت.

در ادامه، وکیل مدافع این متهم در دفاع از موکلش گفت: موکل من زمانی جویای کار بوده است و هنگامی که آقای ‘ب.ب’معاون م.الف به وی پیشنهاد کار داده، به راحتی پذیرفته است.

وی افزود: ظاهر کار از نظر موکل من نامشروع نبوده است و موکل حتی نمی‌داند هیات مدیره چیست که حالا عضو هیات مدیره شرکت فولادفام اسپادانا مطرح شده است.

وکیل مدافع م.ح با بیان اینکه افرادی امثال موکل من در این پرونده فریب خورده‌اند، گفت: شعور داشتن دلیل بر علم داشتن نیست.

وکیل مدافع این متهم به پلاکارد پشت سر قاضی که روی آن نوشته شده بود ‘دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی’ اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که نصب این پرده در ذهن متهمان و وکلای آنها استرس ایجاد می کند.

قاضی در واکنش به این اظهارنظر وکیل مدافع متهم گفت: اینکه یک جوان ۱۹ ساله به اندازه هر سال از سنش یک میلیارد تومان در حسابش وجود دارد، استرس‌ زا نیست ولی نصب این پرده برای شما ایجاد استرس می‌کند؟

وکیل مدافع متهم با بیان اینکه موکل من چوب ناآگاهی خود را خورده است، خواستار برایت موکلش شد.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۶۹**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۶۹۹۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.