«خود زنی» رضا یزدانی برای تیتراژ!

۳۱اردیبهشت،

رضا یزدانی تأکید کرد از پذیرفتن نقش‌های غیر خواننده که از خودش دور باشد اجتناب می‌کند.

 یزدانی دربارهٔ فعالیت‌های تازهش به سوره سینما گفت: قرار است در یک فیلم سینمایی نقش اول را بازی کنم که چند ماه است منتظر دریافت پروانه ساخت است. ترانه تیتراژ فیلم سینمایی «خودزنی» را خواندم. ستار اورکی آهنگساز این تیتراژ است. این فیلم در نوبت اکران است. یک فیلم سینمایی به نام «بوی گندم» که در آن با الناز شاکردوست و پولاد کیمیایی و مصطفی زمانی همبازی هستم در نوبت اکران دارم.

بازیگر «طهران، تهران» گفت: در «بوی گندم» نقش یک خواننده را بازی می‌کنم. مصطفی زمانی نقش آهنگساز من را بازی می‌کند. گفته بودند بعد از ایام نوروز این فیلم اکران می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد.

وی دربارهٔ اینکه در بازیگری قرار است همیشه نقش خواننده را بازی کند گفت: چند پیشنهاد سینمایی نقش اول داشتم که چون شخصیت‌ها بسیار از خودم دور بودند نپذیرفتم. فکر می‌کنم اگر نقشی بازی کنم که بسیار از خودم دور باشد به جایگاه هنری‌ام به عنوان خواننده لطمه وارد شود.

یزدانی گفت: فعلا ترجیحم این است که نقش خواننده که به من نزدیک است بازی کنم. در ادامه باید ببینم چه پیش می‌آید. در مورد فعالیت در تئاتر باید بگویم که نه در توانم است که ۴۰ شب اجرا داشته باشم و نه فرصتش را دارم. اتفاقا چند پیشنهاد تئاتر داشتم که فرصت نداشتم و آن را رد کردم.

منبع: بانی فیلم


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.