خوراکچی: استعفای ترابیان با برگزاری جلسه فنی متناقض است

۲۷ آبان ،

63.JPG

کارشناس فوتسال معتقد است برگزاری جلسه فنی کمیته‌ فوتسال در حالی که ترابیان شفاها اعلام کرد استعفا داده و می‌رود، متناقض است.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه فنی کمیته‌ فوتسال با سرمربیان لیگ برتر که قرار است سه شنبه برگزار شود، بیان کرد: این جلسه به اعتقادم برای بستن دهان کارشناسان است و فرمالیته به نظر می‌رسد، به همین سبب علاقه‌ای برای رفتن به این جلسه ندارم.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم جلسه روز سه‌شنبه مثل دو جلسه پیشی که پیش از جام جهانی برگزار شد، خواهد بود و من دلخوشی از آن ندارم. در این جلسه‌ها به ما بی‌احترامی شد چون آقایان خودشان بریدند و دوختند و وقتی که خواستند تن‌شان کنند، به ما گفتند بیایید و نگاه کنید.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در ادامه با اشاره به کناره‌گیری عباس ترابیان از ریاست کمیته‌ فوتسال مطرح کرد: ترابیان در رسانه ملی با قدرت اعلام می‌کند که از فوتسال می‌رود و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند، اما اکنون می‌خواهد جلسه بگذارد. به اعتقادم کار وی تناقض بسیاری دارد. نه به این که می‌گوید می روم و پشت سرم را نگاه نمی‌کنم و نه به این که برای فوتسال جلسه فنی به پا می‌کند. مردم اگر پای صحبت‌های بازیکنان تیم ملی بنشینند متوجه خواهند شد که ملی‌پوشان چقدر مظلوم‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.