خوزه مورینیو در آث میلان!

۲۷م دیماه ،

اخبار فوتبال اروپا : فوتبال آنلاین : آن طور که از شواهد به نظر می رسد احتمال اینکه مورینیو تابستان امسال از رئال مادرید جدا شود بسیار زیاد است.

به گزارش فوتبال آنلاین باشگاه آث میلان درصدد است که اگر شانسی برای جدایی مورینیو از رئال وجود داشته باشد و  او بخواهد به جزیره برود وی را در میان راه بربایند و به میلان انتقال دهند.

بدون شک آنها با تمام وجود از مورینیو استقبال خواهند کرد.

آن طور که از شواهد به نظر می رسد احتمال اینکه مورینیو تابستان امسال از رئال مادرید جدا شود بسیار زیاد است. بنابراین شایعات راجع به بازگشت او به لیگ برتر انگلیس بسیار زیاد است.

الکس فرگوسن که به عهد خود با منچستر یونایتد وفادار است و احتمال پیوستن پپ گواردیولا به منچستر سیتی نیز بیش از هر تیم دیگری وجود دارد.

تاتنهام و لیورپول هم مربیان جوانی مانند ویلاس بوآس و برانون راجرز را به خدمت گرفته اند.

این شرایط آرسنال و چلسی را برای مورینیو به عنوان آخرین انتخاب ها باقی می گذارد.

آرسن ونگر ۱۷ سال است مقام خود را ترک نکرده و اگر چلسی در میان ۳ تیم برتر لیگ کار را به پایان برساند شاید رافابینز نیز در چلسی بماند.

پس تیم های باقی مانده برای او پاریسن ژرمن ، میلان و بایرن مونیخ است.

مطمئنا جذابیت میلان به عنوان یکی از موفق ترین باشگاه های جهان غیر قابل انکار است و برلوسکونی شدیدا به دنبال این است که باشگاه را به افتخار سابقش بازگرداند و در حالی که از پیوستن گواردیولا به تیمش ناامید شده شاید دستمزد ۵ . ۱۳ میلیون دلاری مورینیو را بپذیرد.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.