خوشبوترین و محبوب ترین عطرها

سایت خبری ممتاز نیوز:می‌گویند سلیقه هر کس را از بوی عطری که انتخاب می‌کند می‌توان فهمید. اگر می‌خواهید خوشبوترین انتخاب را از میان عطرهای تازه‌وارد داشته باشید کمی سلیقه به‌خرج دهید تا با همان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید رایحه‌ای شایسته روحیه و موقعیت‌تان انتخاب کنید. پیشنهادهای این مطلب بازار عطر از میان محبوب‌ترین ها از معروف‌ترین برندهای دنیاست.

عطر خوش رز صورتی

رونمایی از بهاری‌ترین رایحه‌ها در دنیای پرطرفدار عطرها

کدلی سال‌هاست به‌خاطر استفاده از عصاره‌های خاص شکوفه‌های میوه و دانه‌های گیاهان نایاب در محصولات زیبایی در صدر محبوب‌ترین‌هاست. حالا پس از سال‌ها این برند با عرضه رایحه‌ای بهاری در شکل و شمایلی مجلل وارد رقابت با پرفروش‌ترین ادکلن‌های جهان شده است. این عطر کدلی ترکیبی ویژه از گل‌های رز صورتی، شکوفه‌های گریپ فروت و دانه فلفل صورتی تند و … است که در یک بسته‌بندی خیره‌کننده از جنس آب طلا در ویترین بهترین عطرفروشی‌ها جا خوش کرده است.پس این‌بار برای انتخاب رایحه‌ای مسحور‌کننده به هدف زده‌اید.

قیمت : ۲۱۰ هزارتومان


مجلل باشید

رونمایی از بهاری‌ترین رایحه‌ها در دنیای پرطرفدار عطرها

یکی از عطرهایی که در لیست پرفروش‌ترین برندهای سال گذشته قرار گرفته ادکلن خوش رنگ و بوی لانکوم است که لقب ملکه عطرهای این برند پرطرفدار را به خود اختصاص داده است. این محصول که عصاره‌ای استثنایی از گل‌های سوسن، زنبق، نعناع هندی و لیلیوم شاد هلندی است ترکیبی از بوی خنک و شیرین دارد، رایحه‌ای که خانم‌ها با یک بار انتخاب خود را همیشه متمایز خواهند دید.

قیمت : ۳۳۰ هزارتومان


رایحه بانوان امروزی

رونمایی از بهاری‌ترین رایحه‌ها در دنیای پرطرفدار عطرها

کمی ریسک کنید و دیگر سراغ رایحه‌های تکراری همیشگی نروید. استی‌لادر که به لوکس بودن و خلاقیت در ظاهر و باطن محصولاتش معروف است با ارائه عطری با رایحه‌ای مدرن و رویایی ویژه بانوان شیک و خوش سلیقه این‌بار برای مشتریان خود سنگ تمام گذاشته است. این عطر علاوه بر ظاهری زیبا و چشم‌نواز، رایحه‌ای ملایم از جنس چوب صندل سفید، عطر آبنوس و گل برف را در قالب ترکیبی کاملا نوآورانه طراحی کرده است.

قیمت : ۴۵۰ هزارتومان


خوش‌سلیقه ها

رونمایی از بهاری‌ترین رایحه‌ها در دنیای پرطرفدار عطرها

بربری در سال ۲۰۲۲ عطری از ترکیب رایحه گل رز، سوسن، انگور فرنگی سیاه و سدر را تولید و با تشبیه آن به عطر باغ باران‌زده بهشتی به دنیای رنگارنگ عطرها ارائه کرده است. استفاده از این پیشنهاد را هم مانند برخی دیگر از عطرهای معرفی شده بگذارید به حساب خاص بودن‌تان چون قیمت آن کمی بیشتر از حد معمول برای‌تان آب می‌خورد اما این رایحه و ترکیبش با ظاهری زیبا و دوست داشتنی حتما ارزشش را خواهد داشت چون هم عطری ماندگار و متعادل دارد و هم نامی شناخته شده و معتبر در دنیای عطر و ادکلن‌های معروف به حساب می‌آید.

قیمت : ۱۸۵ هزارتومان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.