خوشحالم سرودلیگ قهرمانان راازنزدیک می شنوم

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان باشگاه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرد که از اینکه از سال ۲۰۰۹ به بعد، سرود رسمی بازی های لیگ قهرمانان اروپا را از روی کاناپه ای در خانه اش شنیده ،به شدت ناامید می شده.

به گزارش گل،حالا یووه بعد از چند سال غیبت در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، شانس حضور در این رقابتها را یافته و تا کمتر از یک هفته دیگر اولین بازی اش را در این تورنمنت برگزار خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ با یووه در لیگ اروپا حضور یافت وحالا خودش را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند.

بوفون در گفتگو با کوریره دلوسپورت دراین باره گفت:« خوشحالم که دوباره سرود لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک می شنوم. در طول سالهای اخیر مجبور بودم سرود رسمی این بازیها را از کاناپه منزلم گوش کنم و این درست نبود.»

یووه فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در روز ۴شنبه هفته آینده و در استمفورد بریج مقابل چلسی ، قهرمان دوره قبل این رقابتها آغاز می کند و امیدهای بسیاری دارد تا بتواند شروعی طوفانی را در این رقابتها رقم بزند.

این درحالی است که یووه این روزها درگیری ها و دغدغه های فکری متعددی هم دارد و آنتونیو کنته، مربی این تیم به جرم اطلاع از تبانی، برای مدت ۱۰ ماه از حضور برروی نیمکت مربیگری این تیم محروم است. البته بوفون معتقد است که تیمش کاملا متمرکز به کار و تلاش ادامه می دهد:« ما باید به همان ذهنیت و جنگندگی سال قبلمان بازگردیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.