خیال باطل پرسپولیسی ها برای ۷ بازی متوالی در تهران

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

پرسپولیس

 

امروز بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه هایشان اعلام  کرده بودند  با  انجام ۷ بازی متوالی در تهران می توانند امتیازهای لازم را جمع آوری کنند و در کورس قهرمانی قرار بگیرند اما انگار آنها یادشان رفته بود که امسال قرار است مقابل سایپا در کرج بازی کنند.

امروز برنامه هفته چهارم تا هفتم اعلام شده  و بنا بر برنامه اعلام شده شاگردان علی دایی باید در هفته چهارم مسابقات در کرج مقابل سایپا قرار بگیرند(یکشنبه ۲۰ مردادماه) و با این حساب بین بازی های خانگی آنها انقطاع از نوع کرجی اش ملاحظه می شود.

ظاهرا امسال سایپایی ها و کرجی ها مصممند تا هر طور شده در شهر خودشان از سرخابی ها میزبانی کنند و به نظر می رسد مقدمات این مهم فراهم است مگر اینکه در لحظه آخر باز هم شورای تامین البرز ساز دیگری بزند.

با این حال برای پرسپولیس یک اتفاق خوب در برنامه پیش رو دیده می شود  و طبق این برنامه سرخ ها در سه هفته متوالی  طی روزهای جمعه مقابل ملوان ،نفت تهران و فولاد قرار می گیرد که در نوع خود اتفاق بی نظیری است  چرا که هواداران این تیم می توانند بعد از سال ها در چند بازی پیاپی روز نعطیل خود را به حمایت از دایی و شاگردانش اختصاص دهند.

البته از آنجایی که دربی تهران هم هفته هشتم برگزار خواهد شد و قطعا این بازی مهم  روز جمعه برگزار می شود پرسپولیس در چهار بازی آینده اش روز جمعه بازی خواهد کرد.

همچنین بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران از هفته ششم  به میزبانی نفت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود در حالی که قبلا گفته می شد این بازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

حالا پرسپولیسی ها باز هم به تاج و سازمان لیگ شکایت اعتراض کنند!

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.