خیام و مولانا با صدای محسن چاووشی +دانلود

۰۱م اسفند ،

تیزر پر سر و صدای آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی از سوی تهیه کننده این اثر در چند فیلم سینمایی شبکه سینمای خانگی انتشار یافت.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، تیزر پر سر و صدای آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی از سوی تهیه کننده این اثر در چند فیلم سینمایی شبکه سینمای خانگی انتشار یافت تا این خواننده ضمن نارضایتی از تولید این تیزر، اطلاع رسانی در مورد آلبومش را به عهده تهیه کننده آلبوم قرار داده و اعلام کردکه دیگر در زمینه این آلبوم هیچ مسئولیتی ندارد.

این خواننده پس از انتشار یافتن این تیزر ویدئویی روی صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این تیزر بدون اطلاع قبلی پایگاه اینترنتی رسمی و محسن چاوشی از سوی تهیه کننده انتشار یافته است. از این پس پایگاه اینترنتی‌های رسمی محسن چاوشی در مورد اطلاع رسانی این آلبوم تضمینی نخواهند داشت. کلیه امور آلبوم به تهیه کننده واگذار شده و در این زمینه مسئولیتی نداریم.»

این درحالی است که تصویر محسن چاوشی که بصورت انیمیشنی در این تیزر استفاده شده بود، در لحظات آخر به خواست خود این خواننده از این تیزر حذف شده است.

به گفته تهیه کننده این آلبوم، “من خود آن سیزدهم” با صدای محسن چاووشی قرار است تا اوایل اسفندماه وارد بازار خواهد شد. برای ساخت این آلبوم که برگرفته از اشعار بزرگان شعر فارسی از جمله خیام، مولانا، فردوسی، شهریار و…است، حدود ۶ سال زمان صرف شده و برای اولین است که در بازار پاپ آلبومی با این سبک و سیاق عرضه می گردد.

دانلود


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    ازاین بهتر نمیشه.به امید اینکه اشعار بزرگان با این شور بیشتر وبیشتر بشنویم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.