دارندگان روآ، نگران خدمات پس از فروش نباشند

«مجله ماشین» – با توجه به توقف تولید روآ در ایران خودرو و به منظور تامین خدمات پس از فروش مورد نیاز دارندگان این محصول، خط تولید جدید بدنه و قطعات و مجموعه‌های بدنه روآ در شرکت بازرگانی همگام ایجاد شد.
بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو- ایساکو- با بیان این مطلب، گفت: در سالن جدید تولید بدنه روآ، سالانه ۲۵۰ دستگاه بدنه، ۱۸قطعه از قطعات پر مصرف در خدمات پس از فروش و ۳۰۰ هزار مجموعه تولید خواهد شد.
وی افزود:این خط تولید در سالنی به گستره ۲۳۰۰ متر مربع و در مدت پنج ماه ایجاد شده و به زودی خط رنگ نیز به آن افزوده خواهد شد که بازدهی اقتصادی مناسبی را برای شرکت به همراه خواهد داشت.
ظهیری ورود شرکت بازرگانی همگام به عرصه تولید را گامی بلند در حوزه خدمات پس از فروش و خودکفایی در سال تولید ملی دانست و گفت: ایساکو در سال گذشته پنج بار رکورد فروش ماهانه و در دی ماه سال ۹۰ نیز رکورد فروش سالانه را شکست و این دستاوردها با افزایش ۱۰۰ امتیازی شاخص رضایت مشتری نیز همراه شد.
مدیر عامل ایساکو از رشد بیش از ۶۰ درصدی موجودی قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: حتی در صورت تشدید تحریم ها، ایساکو مشکلی در تامین قطعه و خدمات پس از فروش نخواهد داشت و هم چنان در این عرصه پیشتاز خواهد بود.
وی با اشاره به تولید رانا در نیمه دوم سال جاری، گفت: ایران‌خودرو هیچ مشکلی در تولید و نقدینگی و اداره مسائل مالی ندارد. گفتنی است، شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام زیر مجموعه شرکت ایساکو است و وظیفه همکاری با واحد بازرگانی ایساکو برای تامین و توزیع هر چه بهتر قطعات یدکی را بر عهده دارد

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۹ تیرماه
ساعت ارسال: ۱۱:۳۳


مجله ماشین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رك:

    آقای ظهیری کم پیدائید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.