داریوش ارجمند میهمان این هفته برنامه هفت/ فراستی منتقد ثابت برنامه است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

گبرلو در غرفه سینماپرس:

سینماپرس- گروه سینما/ سردبیر برنامه «هفت» گفت: مسعود فراستی منتقد ثابت برنامه است اما گاهی اوقات که به دلایلی این منتقد در برنامه حضور نداشته باشد از جمله این که فیلمی را قابل بحث نداند و با بحثی دغدغه اش نباشد منتقد دیگری در برنامه حضور می یابد.

محمود گبرلو در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: من به عنوان سردبیر به تک صدایی نقد معتقد نمی باشدم زیرا نقد یعنی طرفین موافق و مخالف به گفت و گو بنشینند تا بیننده بهره خوبی از آن ببرد به همین سبب در کنار مسعود فراستی منتقدان دیگری هم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تلویزیون نمی تواند سیاستش را با منتقد هماهنگ کند. ممکن است تلویزیون به سبب رونق سینما بخواهد همه فیلم های روی پرده را در برنامه هفت به نقد بگذارد تا اگر فیلمی هم از ارزش های چندانی برخوردار نمی باشد مخاطبان با شنیدن نقد آن و صحبت عوامل فیلم به سینما بروند.

گبرلو درباره برنامه این هفته شان توضیح داد: داریوش ارجمند این هفته میهمان برنامه هفت می گردد. مخاطبانی که از این بازیگر پرسش دارند می توانند با برنامه هفت تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح نمایند. قرار است تیزر برنامه هفت پنج شنبه شب ها از شبکه سوم سیما پخش شود تا مخاطبان با میهمانان هر برنامه آشنا شوند و پرسش های خود را پیش از برنامه از هنرمند مورد نظر خود مطرح نمایند.

برنامه هفت جمعه شب های هر هفته از شبکه سوم سیما پخش می گردد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۱۱


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.