داعش چهار کودک مسیحی را سر برید

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۲۳۶۸

داعش چهار کودک مسیحی را سر برید

در ادامه وحشی‌گری‌های گروه تروریستی داعش؛

داعش چهار کودک مسیحی را سر برید

خبرگزاری ممتاز: در تازه ترین اخبار منتشر شده از سری جنایت‌های گروه تروریستی داعش، این گروه افراطی چهار کودک مسیحی در عراق را سر برید.

سه شنبه ۱۸ آذر – ۱۰:۱۹

به گزارش گروه ترجمه ایمنا، گروه تروریستی داعش که افراطی گری را به اوج خود رسانده و در ماه‌های گذشته از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است، نه تنها شیعیان و اهل تسنن بلکه پیروان سایر ادیان همچون مسیحیت را نیز هدف خشونت‌های خود قرار داده و در پی جذب اجباری آنها به اسلام خود ساخته خویش و یا نابودی ایشان است.
روزنامه ایندیپندنت در شماره روز سه شنبه خود از یکی دیگر از جنایات گروه تروریستی داعش پرده برداشت و در همین رابطه نوشت: نیروهای داعش در عراق چهار کودک مسیحی که از اسلام آوردن امتناع می‌کردند را سر بردیدند.
این موضوع که توسط یک کشیش بریتانیایی مطرح شده جنجال بسیاری را در محافل مسیحی به پا کرده است.
به گفته این کشیش که با نام ” کشیش بغداد” نیز شناخته می‌شود، این موضوع مشخص نیست که تروریست‌های داعش چگونه مسیحیان عراق را شناسایی کرده، به قتل می‌رساند و سر آنان را از تن جدا می‌کند.
وی در ادامه گفت: نیروهای داعش به سراغ مسیحیان می‌روند و در صورتی که به اسلام روی نیاورند آنان را تهدید به قتل تمام فرزندانشان می‌کنند.
این کشیش بریتانیایی معتقد است که اغلب مسلمانان و مسیحیان دوستان یکدیگر هستند و رهبران کشورهای اسلامی باید با تدبیری ویژه و اساسی از افراطی گری‌های این جریان‌ها جلوگیری کنند.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.