داماشی‌ها: پول نداریم به تمرین برویم / محجوب کجاست؟

۱۷اردیبهشت،

داماش گیلان برای برگزاری دیدار هفته‌ی پایانی لیگ دوازدهم جمعه به مصاف استقلال می‌رود. استقلالی که قهرمانی‌اش در لیگ قطعی شده و برد و باختش در این بازی تاثیری روی قهرمانی آبی‌پوشان نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، داماش چند ماهی است که با بی پولی دست و پنجه نرم می‌کند و این مشکلات به هفته پایانی فصل کشیده شده و حوادثی برای داماشی‌ها به وجود آورده است.

**رکورد تازه در نگرفتن پول؛ بی‌پولی ۷ ماهه داماشی‌ها

شاگردان ناظمی حدود ۷ ماه است که پولی از باشگاه دریافت نکردند و وضعیت مالی تیم پیش از بازی مهم با استقلال خراب است و داماشی‌ها بارها نسبت به این موضوع به عابدینی اعتراض کردند.

البته بازیکنان هر چند ماه مبلغی اندک که فقط پول تو جیبی‌ شان می‌شود را از باشگاه داماش دریافت کردند اما هنوز مبلغ به عنوان قرارداد به حسابشان واریز نشده است.

**کاروان داماش پنجشنبه در تهران

کاروان داماش برای رویارویی با استقلال پنجشنبه به تهران می‌آید تا در هتل المپیک مستقر شود. ناظمی قصد دارد پنجشنبه شب استقلال را آنالیز و نقاط ضعف و قوت آبی پوشان را شناسایی کند تا داماش با آمادگی کامل در این دیدار حاضر شود.
گفتنی است: استقلال و داماش جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

**بازیکنان داماش: پول نداریم سر تمرین برویم

خبر مهمی که از اردوگاه داماش به گوشمان رسید این بود که بازیکنان این تیم پول ندارند تا بتوانند در محل تمرین حاضر شوند و به همین خاطر گیلانی‌ها به صورت دسته جمعی در محل تمرین حاضر می‌شوند بلکه هزینه‌هایشان کمی کاهش یابد.

این خبر را چند بازیکن داماش که نمی‌خواستند نامشان فاش شود تایید کردند و گفتند: چون از آذر ماه سال قبل دیگر هیچ پولی دریافت نکردند الان به این وضع دچار شدند.

**سوال روز: محجوب کجاست؟

قرار بود سیروس محجوب سرمایه دار بومی استان گیلان امتیاز باشگاه داماش را خریداری و به تیم پول تزریق کند اما الان هیچ خبری از محجوب نیست و بازیکنان همچنان با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند. در صورتی که هفته‌ی قبل اعلام شد که محجوب با داماشی‌ها به توافق رسیده و تا چند روز آینده هم کمک مالی خواهد کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.