دانشجویان هیچگاه تفکر استکباری را برنمی‌تابند/ ۱۶ آذر نماد تاثیر جنبش‌دانشجویی در تحولات است

اردیبهشت ۱۴۰۳

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان همان‌طور که ثابت کرده‌اند تاکنون در برابر زور و استبداد ایستاده‌اند، از این پس نیز قطعا ثابت خواهند کرد که تفکر استکبار را نپذیرفته و اقدامات استکباری در اذهان آن‌ها نمی‌گنجد.

“عباس شیراوژن” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه روز ۱۶ آذر نماد هشیاری و بیداری دانشجو همراه با رویکرد ویژه ضداستکباری است، اظهار داشت: دانشجویان همواره در تمامی ادوار و حتی در دوره‌های قبل از انقلاب روحیه استکبارستیزی خود را به همه ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ از مهم‌ترین واقعه‌هایی است که به دست دانشجویان رقم خورده‌،  تصریح کرد: جنبش دانشجویی در سال ۱۳۳۲ در برابر اقدامات استکباری آمریکا و حضور معاون رئیس جمهور آمریکا در ایران، فریاد سرداده و به مقابله برخاستند.

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: ۱۶ آذر نماد حرکت جنبش‌های دانشجویی است که به صورت غالب در تمامی تحولات موثر بوده است.

شیراوژن خاطرنشان کرد: دانشجویان همان‌طور که ثابت کرده‌اند تاکنون در برابر زور و استبداد ایستاده‌اند، از این پس نیز قطعأ ثابت خواهند کرد که تفکر استکبار را نپذیرفته و اقدامات استکباری در اذهان آن‌ها نمی‌گنجد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.