دانشجویان حاضر در ضیافت اندیشه به زیارت گلزار شهدای گمنام می روند

دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه شهید بهشتی به زیارت گلزار مطهر شهدای گمنام (کهف الشهداء) می روند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (ماوا)، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه شهید بهشتی به زیارت گلزار مطهر شهدای گمنام(کهف الشهداء) می‌روند. 

 بر اساس این گزارش، این مراسم معنوی با حضور مسوولین و دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه و با هدف حمایت از مردم مظلوم بحرین، در قالب راهپیمایی از مسیر خوابگاه کوی برادران به سمت کهف الشهداء در منطقه ولنجک برگزار می‌شود.

 لازم به یادآوری است “طرح ضیافت اندیشه قرآنی” در دانشگاه شهید بهشتی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  و با همکاری دانشگاه  از ۲۴ تیر آغاز شده است و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد و این طرح ویژه برادران در ۲ بخش دانشجویی و استادی برگزار می‌شود و حدود ۳۰۰ دانشجو و ۸۰ نفر از استادان این دانشگاه در این طرح شرکت کرده اند.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گفتگوهای آزاد، ارائه دروس اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی و متون اسلامی، نقد فیلم، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری حلقه‌های معرفت و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه است.

گفتنی است؛ برنامه معنوی زیارت کهف الشهداء امروز(یکشنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.